• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-19 22:49:02 följande:
    A faghag? (fast de samlar väl gay's?)
    ja, typ... a fagfan iaf... haha... hon har en kusin som är bög o hon tycker att han är skithäftig... jag tycker han är fånig för att han är sååååå extrem...

*härmar på ett extremt feminint sätt* "ja, jag köper*betonar nästa ord* aldrig vin över 65, det är bara inte *betonar nästa ord igen* värt priset"

jag o en kompis satte nästan i halsen när vi hörde den kommentaren... o det mest komiska... han tar det som en jättekomplimang om man säger att han är fjollig... *suckar*
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 22:50:19 följande:
    Japp, det är det som vi kvinnor alltid hoppas ska vara förspel. :-P
    jaha... då förstår jag...
  • Fru U

omg, jaja vi är alla olika {#lang_emotions_undecided}

Jag är är glad för jag hittade faktiskt både en klänning o ett par byxor idag när vi var o handlade

Svaren bor i hjärtat
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:47:20 följande:
    haha... ok... men min mamma eldar verkligen upp sig över just homosexualiteten... hon vill verkligen att hennes barnbarn (oavsett kön) ska bli homosexuellt... jag o min sambo däremot anser att det märks vad barnet har för läggning sen så småningom... men min mamma är lika förtjust i homosexuella som en del är i choklad till exempel... i brist på bättre jämförelse... haha... jag förstår inte riktigt poängen med att elda upp sig så dant' över att barnet ska bli homosexuellt... ärligt talat så är det nästan så det känns som att hon skulle bli besviken om det inte blev homosexuellt... förstår du då vad jag menar med att hon är helt galen i homosexualitet...??
    Jag fattar.

Som motpol kan jag berätta om mina barns farmor som ständigt tjatade om att äldste grabben skulle bli advokat eller läkare eller...ja det var en massa han skulle blir. Till slut blev jag så jäkla less på det där så jag sa: "Men tänk om han blir bög då?" Sen hörde jag aldrig något mer om vad han skulle bli när han blev stor.

Det var rätt skönt att slippa.
  • My Girls

Vad ni skriver....jag är ju inte liite seen *Skyller på att jag har snöat inne*

Nattmaror lät faktiskt helt trovärdigt enligt listan *noterar*
    Ååh kan du inte få nu Elliz???!!! Ut och skotta snö!! Eller drick en liter hallonbladste.... var det så det hette? 
    Jag hann inte fundera så mycket annat än att jag skulle äta glass dagen innan bf *poff* gick vattnet så glassen fick snällt vänta... 
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • CuteElliz

fru u: haha... ja, då förstår du kanske att jag tycker att min mamma är liiite väl extrem vad det gäller homosexualitet...??
      skönt att du hittade kläder idag...

jag funderade på en sak... korv ska tydligen vara cancerframkallande... gäller det även "mänsklig korv"...?? {#lang_emotions_djavulsk} 

o ja, jag vet... jag har dålig humor just nu...

• CuteElliz
    My Girls skrev 2010-03-19 22:56:10 följande:
    Vad ni skriver....jag är ju inte liite seen *Skyller på att jag har snöat inne* Nattmaror lät faktiskt helt trovärdigt enligt listan *noterar* Ååh kan du inte få nu Elliz???!!! Ut och skotta snö!! Eller drick en liter hallonbladste.... var det så det hette?  Jag hann inte fundera så mycket annat än att jag skulle äta glass dagen innan bf *poff* gick vattnet så glassen fick snällt vänta... 
    haha... det är inte lätt du...

jag tänkte förföra sambon imorrn...

o sen tänkte jag dra igång bra musik efter att ha beordrat sambon att bära upp alla kläder som är rena men ännu inte vikta o sorterade... o så ska han bära upp en sopsäck också så jag kan rensa i sovrummet...

så så ser min dag ut imorrn... dansa loss efter en omgång sex... o under tiden man dansar så ska man städa sovrummet...
  • My Girls

Har ni sett dr Stork förresten? {#lang_emotions_kiss}

Det var ett avsnitt om sex idag. Dr Ruth var med, en 80+ kvinna som gav råd. 

Många fantiserar säkert om dig, sa hon till dr Stork, och det är ok att fantisera, så länge man inte säger det högt. 
    Aaaah  
    {#lang_emotions_embarassed} 
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • NoMatter
    Fru U skrev 2010-03-19 22:54:40 följande:
    omg, jaja vi är alla olika Jag är är glad för jag hittade faktiskt både en klänning o ett par byxor idag när vi var o handlade
    Guskelov säger jag bara. MEn man behöver ju verkligen int evara extrem åt något håll egentligen.

Det där som CuteElliz mamma ägnar sig åt verkar vara antingen en förträngd homosexualitet alternativt bisexualitet eller en förtäckt homofobi. Vem vet? Eller så är det bara att hon vill visa att hon VERKLIGEN inte har några fördomar. (vilket ju alla har och dom som förnekar det verkar vara dom som har flest. )
  • Fru U

Men fy, vill du skada barnet! *ringer soc*

Tack. Sitter dock o funderar på att lämna igen byxorna som jag köpte och köpa ett par andra jag provade (som förvisso var lite för stora i midjan så maken får sy in lite).

Detta sa jag naturligtvis högt, kvinna som jag är, och minen från maken var "amen kvinna!" och sen "finns den butiken här?" (hoppas, hoppas, hoppas)

Vi körde runt lite idag så byxorna är inte handlade i den stad vi bor i. Nåväl, han drog en lättnadens suck när han insåg att det inte var nödvändigt att köra tillbaka.

Han börjar bli van. Förra året gjorde vi många inköp o återköp (kläder ska sitta bra!)

Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden För oss pladdriga.