För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
omg, jaja vi är alla olika
Jag är är glad för jag hittade faktiskt både en klänning o ett par byxor idag när vi var o handlade
Vad ni skriver....jag är ju inte liite seen *Skyller på att jag har snöat inne*
fru u: haha... ja, då förstår du kanske att jag tycker att min mamma är liiite väl extrem vad det gäller homosexualitet...??
skönt att du hittade kläder idag...
jag funderade på en sak... korv ska tydligen vara cancerframkallande... gäller det även "mänsklig korv"...??
o ja, jag vet... jag har dålig humor just nu...
Har ni sett dr Stork förresten?
Men fy, vill du skada barnet! *ringer soc*
Tack. Sitter dock o funderar på att lämna igen byxorna som jag köpte och köpa ett par andra jag provade (som förvisso var lite för stora i midjan så maken får sy in lite).
Detta sa jag naturligtvis högt, kvinna som jag är, och minen från maken var "amen kvinna!" och sen "finns den butiken här?" (hoppas, hoppas, hoppas)
Vi körde runt lite idag så byxorna är inte handlade i den stad vi bor i. Nåväl, han drog en lättnadens suck när han insåg att det inte var nödvändigt att köra tillbaka.
Han börjar bli van. Förra året gjorde vi många inköp o återköp (kläder ska sitta bra!)