• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz

nu börjar klockan bli mycket o jag börjar bli trött... så nu fick jag en fundering...

förstånd... är det ngt som killarna får innan de får stånd...?? trodde det räckte med bara ståndet... {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_wink}

• NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:34:51 följande:
    du kanske är det... men inte min mamma... hur vanligt är det med en mamma som vill ha en dotterdotter som är född den 8 mars för att det ska bli en rödhårig feministflata...?? då kanske du förstår vad jag menar... =p
    Asch, jag skulle kunna säga detsamma. Fast när jag väntade mina så var min stora fasa att mina barn skulle bli rödhårigt. Idag fattar jag verkligen inte varför.
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 22:37:50 följande:
    Men guskelov och tack! Han åkte ut. Fast han borde som sagt ha åkt för länge, länge sen. Finalen borde ha stått mellan Claudia och Molly.
    oh ja... definitivt... men det är ju skönt att claudia är kvar... då tror jag faktiskt att hon vinner...

Heja Claudia...
  • Fru U

Har ni sett att vi är med i hetaste debatterna

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 22:39:10 följande:
    Asch, jag skulle kunna säga detsamma. Fast när jag väntade mina så var min stora fasa att mina barn skulle bli rödhårigt. Idag fattar jag verkligen inte varför.
    haha... ok... men min mamma eldar verkligen upp sig över just homosexualiteten... hon vill verkligen att hennes barnbarn (oavsett kön) ska bli homosexuellt... jag o min sambo däremot anser att det märks vad barnet har för läggning sen så småningom... men min mamma är lika förtjust i homosexuella som en del är i choklad till exempel... i brist på bättre jämförelse... haha... jag förstår inte riktigt poängen med att elda upp sig så dant' över att barnet ska bli homosexuellt...

ärligt talat så är det nästan så det känns som att hon skulle bli besviken om det inte blev homosexuellt... förstår du då vad jag menar med att hon är helt galen i homosexualitet...??
  • Fru U

A faghag? (fast de samlar väl gay's?)

Svaren bor i hjärtat
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:38:43 följande:
    nu börjar klockan bli mycket o jag börjar bli trött... så nu fick jag en fundering... förstånd... är det ngt som killarna får innan de får stånd...?? trodde det räckte med bara ståndet...
    Japp, det är det som vi kvinnor alltid hoppas ska vara förspel. :-P
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:39:27 följande:
    oh ja... definitivt... men det är ju skönt att claudia är kvar... då tror jag faktiskt att hon vinner... Heja Claudia...
    Jag hoppas verkligen att hon vinner, hon har varit kanonduktig ju. Och alltid glad och positiv.
  • NoMatter
    Fru U skrev 2010-03-19 22:39:29 följande:
    Har ni sett att vi är med i hetaste debatterna
    Jodå, det var någon som påpekade det tidigare.
Svar på tråden För oss pladdriga.