• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • NoMatter
    My Girls skrev 2010-03-19 22:56:10 följande:
    Vad ni skriver....jag är ju inte liite seen *Skyller på att jag har snöat inne* Nattmaror lät faktiskt helt trovärdigt enligt listan *noterar* Ååh kan du inte få nu Elliz???!!! Ut och skotta snö!! Eller drick en liter hallonbladste.... var det så det hette?  Jag hann inte fundera så mycket annat än att jag skulle äta glass dagen innan bf *poff* gick vattnet så glassen fick snällt vänta... 
    Det funkar lika bra med munkar eller pannkakor, det var vad jag åt några timmar innan mina föddes.
  • My Girls
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:59:45 följande:
    haha... det är inte lätt du... jag tänkte förföra sambon imorrn... o sen tänkte jag dra igång bra musik efter att ha beordrat sambon att bära upp alla kläder som är rena men ännu inte vikta o sorterade... o så ska han bära upp en sopsäck också så jag kan rensa i sovrummet... så så ser min dag ut imorrn... dansa loss efter en omgång sex... o under tiden man dansar så ska man städa sovrummet...
    Du kommer vara fit till förlossningen  
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:56:29 följande:
    fru u: haha... ja, då förstår du kanske att jag tycker att min mamma är liiite väl extrem vad det gäller homosexualitet...??   skönt att du hittade kläder idag... jag funderade på en sak... korv ska tydligen vara cancerframkallande... gäller det även "mänsklig korv"...??   o ja, jag vet... jag har dålig humor just nu...
    Nope, det gäller bara korv med två ändar. *vet* Eller hoppas.
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 22:55:24 följande:
    Jag fattar. Som motpol kan jag berätta om mina barns farmor som ständigt tjatade om att äldste grabben skulle bli advokat eller läkare eller...ja det var en massa han skulle blir. Till slut blev jag så jäkla less på det där så jag sa: "Men tänk om han blir bög då?" Sen hörde jag aldrig något mer om vad han skulle bli när han blev stor. Det var rätt skönt att slippa.
    haha... ja det förstår jag...

vilket får mej att tänka på när mamma o jag satt o snackade om förlossning... jag sa att det var väl i princip det enda med hela det här graviditet o barn som verkligen skrämmer mej... jag menar... jag vet att det kommer göra ont... frågan är ju bara hur ont...

då sa hon ngt att ja, men kommer det in så kommer det också ut... varpå jag svarade att det är betydligt mindre när det kommer in än när det kommer ut... då sa hon: säg inte det...

då utbrast jag: jag vägrar faan tror att pappa var så jävla välutrustad att han hade en 50 cm lång kuk som vägde 3,5-4 kg...!!!!

då garvade hon o sa: ok då...
  • My Girls
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:01:53 följande:
    Det funkar lika bra med munkar eller pannkakor, det var vad jag åt några timmar innan mina föddes.
    åhå, där ser man *noterar inför den eventuella framtiden*
    Där är tecknet. Den dagen man är sugen på att gräva i sig allt med fett eller socker, då är det dags  

Hallonbladste är säkert alldeles för nyttigt... å andra sidan är det kräkhallon kanske bebis vill ut snabbare?
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • NoMatter
    Fru U skrev 2010-03-19 23:01:03 följande:
    Men fy, vill du skada barnet! *ringer soc* Tack. Sitter dock o funderar på att lämna igen byxorna som jag köpte och köpa ett par andra jag provade (som förvisso var lite för stora i midjan så maken får sy in lite). Detta sa jag naturligtvis högt, kvinna som jag är, och minen från maken var "amen kvinna!" och sen "finns den butiken här?" (hoppas, hoppas, hoppas) Vi körde runt lite idag så byxorna är inte handlade i den stad vi bor i. Nåväl, han drog en lättnadens suck när han insåg att det inte var nödvändigt att köra tillbaka. Han börjar bli van. Förra året gjorde vi många inköp o återköp (kläder ska sitta bra!)
    *skickar ner mina senast inköpta jeans till Fru U:s make* Behöver få dom insydda minst en storlek.
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:00:30 följande:
    Guskelov säger jag bara. MEn man behöver ju verkligen int evara extrem åt något håll egentligen. Det där som CuteElliz mamma ägnar sig åt verkar vara antingen en förträngd homosexualitet alternativt bisexualitet eller en förtäckt homofobi. Vem vet? Eller så är det bara att hon vill visa att hon VERKLIGEN inte har några fördomar. (vilket ju alla har och dom som förnekar det verkar vara dom som har flest. )
    ja, ibland undrar jag fasen om hon inte är det... alltså bisexuell eller homosexuell... men sen kommer jag fram till att det är hon inte... hon bara tycker det är häftigt med homosexualitet... har väl fått lite av hennes inställning till det... nämligen att det är kärlek det också o man ska inte se ner på det... men där går gränsen... iaf för mej...
    My Girls skrev 2010-03-19 23:02:19 följande:
    Du kommer vara fit till förlossningen  
    haha... jo... jag tänkte det...
  • Fru U
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:05:20 följande:
    *skickar ner mina senast inköpta jeans till Fru U:s make* Behöver få dom insydda minst en storlek.
    Ingen fara

Han har sytt många kläder till mig. En hel del riktigt fina klänningar. *stolt*
    Svaren bor i hjärtat
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 23:03:55 följande:
    haha... ja det förstår jag... vilket får mej att tänka på när mamma o jag satt o snackade om förlossning... jag sa att det var väl i princip det enda med hela det här graviditet o barn som verkligen skrämmer mej... jag menar... jag vet att det kommer göra ont... frågan är ju bara hur ont... då sa hon ngt att ja, men kommer det in så kommer det också ut... varpå jag svarade att det är betydligt mindre när det kommer in än när det kommer ut... då sa hon: säg inte det... då utbrast jag: jag vägrar faan tror att pappa var så jävla välutrustad att han hade en 50 cm lång kuk som vägde 3,5-4 kg...!!!! då garvade hon o sa: ok då...
    Hahaha! Men när barnet ska ut så är det ju något bra man väntar på och visst gör det ont men det går ju faktiskt över. Och belöningen är värd all möda i världen.

Jag är helt överygad om att jag gillar din mamma.
  • NoMatter
    My Girls skrev 2010-03-19 23:04:17 följande:
    Tidigare idag tipsade jag om en grogg, det hade min kompis hört skulle fungera. Och det gjorde det på henne.
Svar på tråden För oss pladdriga.