• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 23:16:57 följande:
    haha... ja... så känner jag också... men drar mej inte till homosexuella vad jag vet iaf... nej... nu ska jag gömma undan mitt godis som min underbara plastpappa köpte till mej förut idag... o sen ska jag gå på toa o så fylla på vattenflaskan... o sen gå o lägga mej... funderar på hur jag ska få sambon att bli duktig på att massera ryggen också o inte bara hans favoritkroppsdelar...   haha...
    Det finns bara ett sätt. Belöning.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 23:18:13 följande:
    haha... det har tagit mej några år att kunna prata med min mamma om det mesta... men vi barn är lite känsliga... vi vill inte veta vad våra föräldrar håller på med...   ni är gamla... ni ska inte hålla på med sånt... haha... natti natti allihopa... hörs kanske imorrn...
    Näe, jag vet. Men om barnen ställer frågor så måste man ju svara utifrån sina egna erfarenheter. Så är det ju. Man kan ju inte bara svara för att man tror att man vet. Tyvärr!

Ja jag vet, jag är URGAMMAL, fossil kallade mina barn mig när dom var yngre. {#lang_emotions_cool}

Det viktigaste, tycker jag, är att barnen vet att dom kan komma till mig med vilka frågor som helst.

Sov så gott!
  • NoMatter
    My Girls skrev 2010-03-19 23:20:36 följande:
    Dessvärre har jag blivit upplyst om att min mamma inte har sex längre, vilket jag tycker är trist.
  • Fru U
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:14:23 följande:
    Det låter bra. Jag skulle behöva några snygga klänningar också faktiskt.
    Hade du bott här nere hade han faktiskt gjort det
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    CuteElliz skrev 2010-03-19 23:18:13 följande:
    haha... det har tagit mej några år att kunna prata med min mamma om det mesta... men vi barn är lite känsliga... vi vill inte veta vad våra föräldrar håller på med...   ni är gamla... ni ska inte hålla på med sånt... haha...natti natti allihopa...hörs kanske imorrn...
    Som barn o tonåring kunde jag prata om allt med mamma. Brukade terra henne med att fråga vad hon skulle säga om jag kom hem med en flickvän (hon var väldigt gudstroende) men hon lyckades svara diplomatiskt att om bara jag var lycklig så var hon lycklig

Det var betydligt svårare att prata med henne som vuxen. Vi hade inte samma syn på livet. Religion är inte min grej.

Vad jag gör uppe? Tja, två timmar på soffan var nog inte så bra (skyller på gubben som inte väckte mig efter en timme )
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Vad tyst här är

Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    Fru U skrev 2010-03-20 13:44:35 följande:
    Vad tyst här är
    jo... försöker få energi till att städa, men det är så mycket roligare att titta på skidor och surfa.
  • Fru U
    t0va skrev 2010-03-20 13:51:59 följande:
    jo... försöker få energi till att städa, men det är så mycket roligare att titta på skidor och surfa.
    Jag är halvdöd. Somnade vid halvfyra, väcktes av katter vid sex, och vid halv nio och somnade om igen vid elva o sov till halv två.

Bläh.

Måste söka inom mig o hitta energi till att städa jag med. Det behövs! (jag gjorde väldigt få knop under de dagarna då jag hade migrän).

Å så tycker jag synd om mig själv för jag är så öm i käkbenet efter megalagningen hos tandläkaren igår
    Svaren bor i hjärtat
  • My Girls

Ingen Elliz här? Det bådar gott för annars brukar hon hinna skriva snabbt på morgonen

Jag städar för fulla muggar. Karln är barnvakt *fniss* De busar på övervåningen och jag har precis röjt genom hela nedervåningen med dammsugaren. Tar kaffepaus och ska skura snart. 
    Har dammsugit av hela soffgruppen och nu vill jag byta ut den. Full i katthår och damm...såg ut som f-n...nötta kuddar.... men den är så mysig. Kanske kan klä om den? Skinnsoffa skulle vara lätt att hantera, bara katterna inte klöser.
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
Svar på tråden För oss pladdriga.