• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-20 18:03:54 följande:
    Men korv är ju cancerframkallande www.familjeliv.se/Forum-5-72/m51473389.html
    Jag vet, och eftersom vi alltid åt korv på fredagar när jag var liten, typ i 10år så anser jag att det redan är kört för mig :D
    Fru U skrev 2010-03-20 18:08:01 följande:
    Vi bakar inte kladdkaka, har ätit det flera gånger på sistonde. Behöver låta suget komma fram igen. Tova är du känslig mot laktos?
    nope, men ost av någon anledning är jag överkänslig mot. Sambon däremot är lite känslig mot laktos, men inte så vi måste lägga om kosten som tur är.

jaha, nu har jag letat fram recept på kladdkaka och skrivit upp det på inköpslistan.... FL är ONDA!!!!
  • Fru U

Jag gillar stekt falukorv, falukorv i ugn osv men min gubbe tycker knappt det är mat.

Han går med på ugnsstekt falukorv med tomat, lök o annat men det får inte bli för ofta (typ 3-4ggr/år)

Makaroner är inte heller mat enligt honom. Tss, säger jag till det - jag åt det jättemycket i tonåren och jag mådde hur bra som helst (*håller fingrarna i kors*, fast det är nog taskigt att skylla det på makaronerna )

Vad gör ni andra ikväll då? Här är ovanligt dött ju.

Själv ska jag njuta av ett bad och sen äta himmalavad pizza a la mamma (dvs en pizza med tjock botten o mycket fyllning, liknar nog mer paj en pizza )

Svaren bor i hjärtat
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-20 18:09:59 följande:
    nope, men ost av någon anledning är jag överkänslig mot. Sambon däremot är lite känslig mot laktos, men inte så vi måste lägga om kosten som tur är. jaha, nu har jag letat fram recept på kladdkaka och skrivit upp det på inköpslistan.... FL är ONDA!!!!
    Förlåt för min onda påverkan {#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_djavulsk}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-03-20 18:38:45 följande:
    Jag gillar stekt falukorv, falukorv i ugn osv men min gubbe tycker knappt det är mat. Han går med på ugnsstekt falukorv med tomat, lök o annat men det får inte bli för ofta (typ 3-4ggr/år) Makaroner är inte heller mat enligt honom. Tss, säger jag till det - jag åt det jättemycket i tonåren och jag mådde hur bra som helst (*håller fingrarna i kors*, fast det är nog taskigt att skylla det på makaronerna ) Vad gör ni andra ikväll då? Här är ovanligt dött ju. Själv ska jag njuta av ett bad och sen äta himmalavad pizza a la mamma (dvs en pizza med tjock botten o mycket fyllning, liknar nog mer paj en pizza )
    Mycket fyllning ska det vara på pizza, helst en massa grönsaker

Jag och min kompis ska snart sätta oss och kolla på Sagan om ringen-dokumentär på ca 3 h, så jag kommer nog vara frånvarande till i morgon.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • frukarlssonn

Jag har precis nattat dottern och sambon är hos en kompis. ååh pizza, skulle gärna äta hemmalagd pizza nu!! Jag har vart så sugen på pizza den senaste veckan... inte bra detta, om man är sugen på det varje dag

♥ Olivia 090610 ♥
  • smurf52

Har fortfarande inte hört något av Elliz.. Undrar om hon ligger och snosar bäs snart.
    (Har inte varit inne på ett dygn)

• bluebird
    Diverse skrev 2010-03-20 20:15:36 följande:
    Har fortfarande inte hört något av Elliz.. Undrar om hon ligger och snosar bäs snart.(Har inte varit inne på ett dygn)
    SAtt precis och tänkte i samma banor, undrar om den där bebisen äntligen hittat ut.
  • frukarlssonn
    bluebird skrev 2010-03-20 20:18:53 följande:
    SAtt precis och tänkte i samma banor, undrar om den där bebisen äntligen hittat ut.
    Hoppas det
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Fru U

Vem ligger bäst till i gissning om hon fick/får idag? Nån som har koll? (skulle kunna kolla själv men fl o min dator bråkar som vanligt)

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Nån som kollar på körslaget?

Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden För oss pladdriga.