-
Hota med polisanmälan ?sesssan skrev 2011-03-22 22:08:54 följande:Ingen som har tips på va jag ska göra?? är det bara att acceptera att man blivit blåst typ eller?? -
Denna säljaren har ju humor!Annanym skrev 2011-04-02 07:36:02 följande:Såg denna annons - en del skriver tydligen hela små berättelser kring sitt liv när de annonserar...
skulle inte våga buda på en annons där någon skrev sådär, det är förmodligen en jobbig säljare som vill ha kontakt...
www.tradera.com/Binda-bocker-sjalv-Annette-Ca...
...och vad har frågan om ifall säljaren fick sparken med den där boken att göra?
-
Hur tycker ni att det går på Tradera nu?
Vad säljer ni mer än barnkläder - hur går det?
Vågar ni ha 1-kronors utrop?
Vad är det för rabattkod till Schenker.. HIttar den inte
-
Vilken dag i veckan tycker DU att dina auktioner går bäst samt vilken TID på dygnet?
Förut var det ju typ alltid runt 20.30-21.30 på söndagarna runt BB och lön - men jag vet inte om det är så längre?? Vilken veckodag är bäst tro?? Fredagskvällar och lördagskvällar går väl inte så bra??
-
Hur går dina 1-kronors auktioner tycker du?MejaKiZnic skrev 2011-04-03 11:43:30 följande:-Denna månaden går det sådär, väldigt segt
-Säljer böcker och damkläder
-Jag har alltid 1 krona om det inte är saker som kostar över 1000:-
-Minns ej sök i tråden
Har avslut idag
hoppas på en rejälhöjning på de flesta 
-
WOW! På hur många auktioner? Vad var det för typ av auktioner? "Bara" märkeskläder när det gäller barn tex? Vad gick dina böcker för osv?MejaKiZnic skrev 2011-04-04 12:02:06 följande:Sålde för 3200:- denna omgången dock har jag några kvar. Kommer lägga ut lite mer ikväll igen. Upptäckte idag att Dotterns converse som jag sparat till våren var tok för små.....
-
Barnklädeskampanjen nästa vecka... Det var väl inget erbjudande med det - eller?
-
Hela treeeeeee auktioner... Det var ju generöst! NOT!Astarte skrev 2011-04-15 16:14:44 följande:Man fick ju tre auktioner gratis! -
Att ha 1 kronors auktioner denna söndag var INTE roligt
Men jag hoppas att köparna blir nöjda!
Erfarenhetsmässigt - brukar det gå bra att lägga ut under påskhelgen? Julhelgen brukar ju gå jättebra. Vad är er erfarenhet ang påsk? -
Favvo skrev 2011-04-25 09:37:48 följande:1 konto per person. Fast det får finnas flera konton inom familjen men man får inte BUDA på sig själv!Man får varsitt konto men inte budtrissa...Pixxi skrev 2011-04-25 09:26:36 följande:Får man enl Tradera ha 2 konton? Får man bjuda på sina egna auktioner? Jag vet att jag kommer få skit för, någon i denna tråden gör så.
Läskigt...