Traderatråden nr 16
Någon som vet??
Någon som vet??
Hur skulle ni gjort i detta fall.. En köpare kontaktar mig och frågar om jag har skickat ett plagg som hon har vunnit den 19/5 och enligt henne själv betalt den 20/5. Ingen betalning finns och jag har mailat köparen "vanligt" + skickat meddelande genom en av hennes egna auktioner men hon har inte svarat? HON tyckte att JAG var sen men att skicka plagget - men hon har ju inte ens betalt?! Varför svarar hon inte på mail nu?
Har ett bäddset med Dunderklumpen (70-tal) - lägga ut nu el till hösten. Vad tror ni?
Kan man inte söka medlemmar längre ? På deras alias..
Hur går era auktioner nu? Har någon provat Fast pris under sommaren? Är det 30 dagar de annonserna är? Vad kostar dessa?
Har alla tagit sommarlov? Redan?
Har vunnit en auktion för 1 vecka sedan och har inte fått något vinnarmail ännu, har mailat säljaren 2 ggr men inte fått ngt svar... Vad gör man då?
Undrar om säljaren tycker att auktionen blev för billigt?! Det känns nästan så...
Är det någon idé att lägga ut auktioner nu tror ni? Kommer ni ihåg hur det gick för er förra sommaren? Smart drag av Tradera att ha en säljtävling nu - då det går sämre på Tradera
Jag hade kunnat tänka mig att lägga ut auktioner - men då vill jag slippa osålda avgifter...