järfällatråden 9
Nä, men vännen! Vad är det som har hänt? Haft en jobbig natt?
Nä, men vännen! Vad är det som har hänt? Haft en jobbig natt?
LillaT - säg till om det finns något jag kan göra! Stor styrkekram till dig!
Flingan - neeej! Vad trist att du är sjuk! Så ju fram emot att ses på ikea dejten! Krya på dig och krya på de små!
LillaT - jag har inboxat dig på facebook. Hela min dagsplanering blev lite omkullkastad idag, men innan veckan är slut ska jag ha tagit mig till gymet! Är du ledig på fredag?
Flingan - haha! Bra inställning!
Flingan - hur går det med LCHFandet? Kör du fortfarande? Jag kör på och har gått ned 10 kg sen 1 December... känns jätteskönt! 5 kg kvar till min "före grav vikt", men typ 15 kg kvar till min bröllopsvikt
LillaT - ja, det kanske syns lite, men "formen" på magen är ju inte direkt samma som innan... Nu är det träna som gäller
LillaBebban - jag lever LCHF lite mer som livsstil än som diet på grund av massa anledningar. Jag är nog fel person att fråga eftersom jag är lite LCHF besatt
, men de som ser det som en diet brukar lyckas bra med viktnedgång också, men man kan inte gå tillbaka till "high carb" sen för då går man upp allt igen. LCHF = low carb, high fat. Inget bröd, ris, pasta eller socker och inga low fat produkter. Riktigt smör och riktgit grädde etc. Jag har en miljon länkar om du är intresserad
LillaT, Tip och Flingan - jag hänger gärna på utmaningen! Vad sägs om vårruset? 5 km och om man är många som anmäler sig får man en picnickorg att mysa med när man sprungit klart. Jag gjorde det med jobbet för några år sedan och det var jättekul! Ingen press, man kan gå runt om man inte orkar springa. Vad sägs?
Flingan - jag tror jag får tacka nej till brallorna. Vi fick tre par jeans i julklapp + att jag har lite köpstopp på Selmakläder just nu. Har precis varit i Kista och inhandlat bland annat en body med semlor på från Lindex 
Ang. IKEA dejten, vilka var det som skulle med? Jag tänkte promma dit, men kom på att jag måste ta bilen för jag ska till Bauhaus och köpa lampor efteråt så vi ses där vid 11:30!