järfällatråden 9
mumrik: Det beror på vilken dag i månaden du är född. Jag är född den 18:e jag får den 26:e. DU kan logga in på hemsidan och kolla, där strå när och hur mkt pengar du får.
Nästa vecka låter toppen, ska kolla kalendern.
mumrik: Det beror på vilken dag i månaden du är född. Jag är född den 18:e jag får den 26:e. DU kan logga in på hemsidan och kolla, där strå när och hur mkt pengar du får.
Nästa vecka låter toppen, ska kolla kalendern.
Puh, nu har jag pratat med ekonomivdelningen på kommunen som förlängde sista inbetalning på barnomsorgsfakturan, vi fick ju tre månader på en gång.... det var liiiiite mastigt en månad som denna...
Lina: Förlåt mig men HA HA HA HA HA, fick jordens roligaste bild i huvidet!!! Herregud!! Hon har humor din dotter!

Syster: Blä för sjuka barn och speciellt kräks!! Blä! Hoppas bara att du inte blir smittad nu!
Här hemma har vi en superförkyld Agnes! Stackarn vad hon hostade i natt, det blev lite bättre efter att jag gett henne nezeril och fått i henne lite vatten, det gillade hon inte, men jag tvingade henne och då släppte det lite... stackars liten...
Mumrik: Sitter just nu och äter "mackor" gillar det där receptet jättemkt! Det smakar ju nästan som bröd!
Det verkar dessutom som att det funkar på mig.... jag vågar inte riktigt ropa hej än, min kropp är ju konstig.... men kanske kanske är jag ändå på väg ner nu!
Lekdate hos Flingan måndag 2/11 kl 10.00 (utelek)
Flingan +2 barn
Ok, vi pratde ju om en bokcirkel. Ni MÅSTE läsa denna bok, och prata med mig om den sen, jag håller på att bli knäpp!!!
http://www.bokus.com/bok/9789186369309/toffs-bok-med-kommentarer-av-muham-bentson/
Tycker ni att jag ska starta en ny tråd för bokprat?
Utteröga: Vilka är dina gamla kretsar?