Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Måste ställa in lekträffen på måndag Eller ja, ni kan ju träffas och ha det kul, men jag fick extra tid hos min handledare på förmiddagen och det är för bra för att säga nej.

• flingansnö

D1980: Nej!! Fy vad drygt!!! Så kan ni ju inte ha det! Kan ni ha kvar platsen i Solna så länge? Har du ringt och frågat kommunen?

• flingansnö

Godmorgon!

Här har ni en tokförkyld och galet stressad Elin.... puh... var in till skolan igår och hade fyra timmar föreläsning, vilket var superkul! Mår genast bättre i sinnet! Men den nya kursen som vi ska läsa är sjukt mycket läsning och dessutom två inlämningsuppgifter och två muntliga presentatjoner, en i grupp och en individuell + tenta!!! puh! Tror därför Lina att jag måste ställa in fikat i morgon....

Ses däremot gärna nästa vecka! Jag har ju G hemma också, så det vore kul att ses och leka lite!

• flingansnö

evani: Jag har henne som vän på facebook. Karin Undsén heter hon, kolla bland mina vänner och skicka ett meddelnade den vägen. Hon är JÄTTEDUKTIG!!

Machina: EN sådan sovgunga tittade vi på också och hade bestämt att köpa om det var struligt med sömnen för A, men det har det inte varit så vi har skippat det, men de verkar helt underbara! Skönt att det funkar!

Vi var på fest igår, och det var trevligt! Alla var jättetrevlig och helt vanliga! Jag var helt enkelt orolig i onödan! Agnes skötte sig perfekt och var såklart sötast på festen, men i tuff konkurens med en liten fyramånadersflicka som också var med. Men A var förstås sötast!

IDag har vi fått sova ut och nu blir det plugg för mig och jobb för M och så ska vi hämta G vid tre-tiden.

• flingansnö

Mia. Jag lider med dig! Såg ju lite på facebook att han hade dragit. Stackare. Men vill han komma tillbaka nu alltså? Det måste ju kännas jättekonstigt för dig, först bara dra liksom och sedan komma tillbaka.... ni kanske ska prova familjerådgivning? Det har jag och M varit på och det har varit bra för oss.  Kramar till dig och barnen iallafall!

Ska vi ha en playdate i veckan föresten? Vem var det som skulle gå och kolla på fskola? Och när var det?  Annars är onsdag förmiddag bra för mig och G om ngn vill ses då i lämplig lekpark?

• flingansnö

Mia: Stackare! Bra att han ser till att få hjälp iaf!

Men lekdate på onsdag fm då? Vilka mer är på?

• flingansnö

Mia: Hoppas att det gått bra med övernattningen och allt!  Ang lekdate i morgon så tänkte jag vara ute och leka, agnes sover så bra i sin vagn, men nu får vi se hur det blir, Gustav har hostat hela natten, får se om han blir sjuk ordentligt nu....

Idag ska jag till mitt jobb och träffa min chef och prata om att kanske börja jobba i vår..... Håll tummarna!

• flingansnö

evani: Vad roligt med bröllop! Jag vill gifta mig igen!  

LillaT: Ja det var läskigt! men vi ser inget härinne! det var lite gruff på skolgården i sommras men det är också allt. Såg mer skit när vi bodde i viksjö faktiskt. men vårt område är ju också ganska skyddat tror jag. Men det är klart, jag skulle inte gå runt snapphanevägen på kvällen.... men det skulle jag nog inte gjort i hummelmora heller....

LillaT (igen) Förstår att det känns tomt utan I, men lite skönt också eller hur? Här har vi raka motsattsen, med två barn hemma!

Mia: Ja, vi får hoppas på det, jag är dock skeptisk för det hostas och han har ingen aptit....d e tär ett dåligt tecken....

Svar på tråden järfällatråden 9