järfällatråden 9
Machina: Du är inte en dålig mamma för att du inte går ut när du har gjort illa dig och det ör halt!! Sluta säga så! Du är en bra mamma! Förstår dock din frustration över att inte kunna träna! Förstår också din frustration över huset! Det åste ju bar bara gå på dolda fel! stackare!
Jessie: LCHF är bra tycker jag, för man får äta massor och behöver aldrig vara hungrig! Jag gillar det jättemkt! Men för de flesta som går på den går de ner massor jättefort, jag sniglar mig ner och dessutom när jag inte pallar att hålla mig till dieten utan äter godis eller chips, ja då gpr jag upp massor....
Har gått ner 5 kg sedan jag började men gick upp två kilo förra veckan så då är det ju bara tre kg...
Jag har lååååångt till målvikt, men har små delmål på vägen. om man räknar från vad jag vägde när jag var höggravid så har jag gått ner 16kg, räknar man från när vi kom hem från BB har jag gått ner 12 kg. sakta går det frammåt.... jag har som mål att vara snygg och smal till sommaren, men det är så långt bort. Nådde ett delmål förr förra veckan, men eftersom jag gått upp så gick jag över det igen
Här hemma har vi en Gustav som hostat HELA natten... stackarn...och stackars mig som han hålt vaken...jag satt låänge med hans huvvud i knäät i natt för att han skulle somna om, stackarn Han har väckt Agnes till och från också... så jag är trött idag, men jag tänker att jag låer M sova nu, så kan jag gå och sova när han kommer upp.