Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Machina: Nej! Stackare! Det måste vara jättejobbigt! Blä!

LillaT: Stackars Tor.... Hoppas att ni fick sova lite iallafall. Kramar

Mia: Stackare...... men jag var nog också runt 22 när jag hittade mitt första och då var jag låååååååååångt ifrån föräldraskap... så jag tror nog mer på stress också.... tur att det finns hårfärg! Min mamma var helt gråhårig när hon var 40 ungefär, men färgade håret tills hon blev ungefär 60. Nu låter hon det vara grått.

Här hemma fick jag kliva upp kvart över fem för att hjälpa Magnus iväg till pendeln, han ska på konferens med sitt jobb idag och i morgon, och då funakr det inte att komma kl 9 till jobbet.... han är så sjukt morgontrött så jag fick verkligen KNUFFA in honom i dushen! Stackarn.... Han var dessutom uppe till halv ett med G som vaknade vid 11....

• flingansnö

Utteröga: WHAT??! Hur kan de bara säga avvakta när de inte vet? Ring en annan gyn säger jag. Nu oroar jag mig för dig..... Kram

Machina: Blä!! Det kan inte vara kul det där! Stackare! Och stackars Isa som inte sover..... hoppas det är övergående! Jag har också för mig att de har ngn utvecklignsfas där....

• flingansnö

mumrik: Tack själv! Blev det dyrt sen?  Gissa föresten vem som ringde och beklagade sig i telefon när jag stod i rulltrappan ner? jo syster såklart.... puh.... Försövrigt så bestämde jag mig för att sova i form, och sov från 12 till halv två! Nu ska jag strax väcka Agnes och sedan hämta Gustav.

utteröga: JAg har lite citodon kvar efter grav om du vill ha för att kunna sova....  jag har en vän som rignde gyn på jakans sjukhus och fick tid samma vecka.... kanske kan vara bra?

• flingansnö

jessie: Förstod att det var ngt sådant! Vad är det för diet du går på?

• flingansnö

mumrik: Nej nej inte nu, 1 har inga pengar 2: är för tjock, ska köpa när jag är smal och snygg!

• flingansnö

mumrik: Ha ha ha, just det ja! Toppen!

LillaT: Försök att få lite vila nu också! Jag lider verkligen emd dig, fy vilka hemska nätter. Men nu när det är helg, kan du inte sova därnere och låta Henrik ta T i natt, så att du får sova? Köp öronproppar..... kramar till dig

• flingansnö

jag har gjort det förut, köpt ngt litet, men i år ska Gustav få rita ett kort själv har ag tänkt. Ska hjälpa honom med det.

• flingansnö

Jessie: Vilken fin present! Låter som en tuff diet, hur har det gått då?  Jag äter LCHF just nu och har gått ner fem kg, det går långsamt men iallafall frammåt.

Svar på tråden järfällatråden 9