järfällatråden 9
Steffi: Välkommen!! Vi träffas ibland fikar och prommar och så hänger vi här! Välkommen!!!
Nu ska jag lägga barn! Godnatt på er tjejer!
Steffi: Välkommen!! Vi träffas ibland fikar och prommar och så hänger vi här! Välkommen!!!
Nu ska jag lägga barn! Godnatt på er tjejer!
Syster: Blä för att vara sjuk! Du måste ta hand om dig!
LillaT, rutan och matglad: Blev inget Ikea för mig idag, Agnes vaknade halv fem i natt..... och eftersom Mange inte hade öppnat dörren till deras rum hann hon bli riktigt arg innan jag hann upp. TIll råga på allt väckte magnus mig, istället föra tt gå upp ocvh ta hand om A. Tror ni jag vart arg eller? Krävdes MKT självbehärskingi för att inte starta ett gräl halv fem på morgonen..... Gustav vaknade jui såklar tockså.... så tillslut somnade jag om på soffan i barnens rum. När klockan ringede vid sex stängde Mange AV den istället för att snooza..... suck.... kvart i åtta vaknade jag i halv panik!!! ja ja, tur att han gick till jobbet....
Utteröga: Förstår att du är sur! Jag hade också blivit det! Hur fan tänker de!! BLÄ för magsjuka!
Jag är också toknoga med att hålla på det där. Tycker det är respektlöst både mot andra famioljer och mot sitt barn att lämna i det läget!
Steffi: Min man ska gå på vattenhuset i bromma med början nästa måndag 19.30 med Agnes.
jag vet faktiskt inte exakt hur det funkar. Med Gustav gick vi i hässelby och då fick vi vara två iallfall. Denna gång har vi inte möjlighet att gå båda så det får bli vbara mange.
Agnes blir 6 månader i morgon faktiskt!

Agnes tackar och bockar! Stora tjejen håller på att få en tand, den har börjat sticka upp, men hon har väldigt ont av den... Gustavs tänder kom ganska fort upp, men denna verkar seeeeeega sig upp genom tandköttet på henne.... stackarn.... tur att det finns alvedon...
LillaT: LÅter härligt med prommenad. Jag var så trött i morse att jag inte orkade ngt alls.... lämnade på fsk i mjukisbyxor, fleecetröja och mössa..... såg nog ut som om jag kom i pyjamas.....
När magnus kom hem idag flydde jag fältet och åkte ner till Chili och shoppade lite! Sen blev det lite ljusslinogr på rusta också. Nu kan snart julbestyren ta fart!
Lääääääängtar till helgen!
Hej Mumrik: Det är bra att du tittar in så vi inte får för oss att du blivit kidnappad! :-O
Här sitter jag med en söt 6-månaders Agnes i famen! Man kaninte annat än älska henne! Sötnosen!