Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

LillaT: Härligt att gå på julmakrnad!   Jag har två paper att skriva, visserligen korta, men med rätt mkt att läsa till... sen har jag en muntlig presentation på onsdag, men den tar nog itne så lång tid att göra, prata är ju min starka sida... skriva inte lika bra.... Tentan är på fredag den 3:e och jag ska försöka läsa allt jag har att läsa till dess, men jag räknar inte med att klara tentan denna gång utan får skriva omtentan.

• flingansnö

Fick en liten andningspaus! Är helt ensam hemma! Gustav kommer hem om en liten stund, han är hos farmor och farfar och Agnes och Magnus är och babysimmar!

Utteröga: Vilken fantastisk bild på dina barn!

oj nu är de här!

• flingansnö

evani: Men herregud vilken apchef!!! Så falsk!!! Shit jag hade också varit skogstokig!!!! Men vad härligt med födelsedagsång från Nea och härligt med brudklänningen! Finns den på bild? Jag älskar brudklänningar!

Här hemma har barnen somnat och Magnus är på styreselmöte.... jag ska skriva.... men det är så trögt.... Agnes verkar iaf ha älskat babysimemt!

nu ska jag ha lite diciplin.

kram på er!

• flingansnö

LillaT: Jobbigt med gråt vid hårtvätt. Syrran har det också så med sina barn, de hatar att tvätta håret. På Gustav går det rätt bra fatksikt. Han protesterar lite, men klarar att få både vatten och rinnande champolödder i ansiktet. Men har ju också rätt kort hår.

Har haft rätt bra diciplin, är klar med ett paper, och halvklar med muntliga presentationen. Nu ska jag skriva lite till och sen lägga mig i sängen och läsa....  det är ju fördelen med att läsa litteraturkurs, skönlitteratur är kurslitteratru!   Nu ropar Magnus att årets första julskina ärr klar!

• flingansnö

mumrik: Stackare som är sjuk

och utteröga: Stackars stackars dig!! Fy!!!! Blä!!!!

Här hemma somnade jag ifrån min bok igårkväll, nu är det nya tag. ska skriva klart presentationen nu och sedan åka ner till biblioteket och kopiera. Och hoppas att min bok som jag beställt har kommit.

• flingansnö

Mumrik: Nja, i morgon är jag inte hemma just, men jag kan komma förbi med dem i eftermiddag när jag hämtat G på fsk om du vill.  Det är inte kul när man går upp igen.... jag har fastnat på 88-89kg. Ska ta nya tag nästa vecka när det lugnar ner sig lite.

• flingansnö

Fika på ikea nästa vecka låter toppen!

Nu är jag klar med presentationen. Nu är det "bara" ett paper kvar.... ska bara läsa texten först....  Har paus just nu och shoppas julgardiner på Ellos!

• flingansnö

LillaT: Ja, mkt god!

Jag ska också åka ner i centrum nu strax! Men ska försöka att inte shoppa.... längtar tills vi jobbar heltid igen båda två.... är trött på att inte ha pengar....

• flingansnö

Ni kan få låna vår babybjörn. Vi använder den ibland, just för kortare stunder, men vi ska inte ha den över helgen.

• flingansnö

på fredagkväll tänker jag ligga i en pool på ett tak och sippa chamapgne helt utan barn, så det går inte..... Magne och jag har date på fredag till lördag, helt barnfria!! Känns läskigt.... men är du hemma på torsdag? Jag kan komma förbi under dagen. Du får inte komma hit till mitt kaos....

Svar på tråden järfällatråden 9