• Lilla

järfällatråden 9

evani: lycka till med bröllopet och ha en underbar dag! Hjärta

Nån som har lust att ses på onsdag?

• Lilla

Mumrik och lillgrodan: jo, på nåt sätt kommer vi runt.

Mumrik: vill du och Selma komma hit i morgon?

D 1980: GRATTIS till Stephanie! Glad Minns kaoset i början. Vår första natt hemma var verkligen jobbig. Framförallt för storasyster på 3 år... Men det kommer bli bättre. Håll ut! Och njut av första gosiga bebistiden! {#emotions_dlg.flower}

• Lilla

Mumrik: funkar det runt 10.30-11.00-tiden? Då hinner Tor sova middag innan.

• Lilla

Stackars Selma! Hoppas det var nåt tillfälligt! Jag jobbar resten av veckan, men vi får hitta en annan dag. Det var verkligen länge sen vi sågs!

• Lilla

Fika el promma tisdag fm

flingan+1
    lilla T+1 (fika)

Mumrik: efter jobbet funkar tyvärr inte...

• Lilla

Mumrik: vad bra att Selma inte var magsjuk!

tip: jag har inte gett upp. Idag efter jobbet var jag på gymmet. Fick ryggmassage och sprang/gick 5 km på löpbandet. Det är det längsta jag någonsin sprungit/gått. Gick och sprang varannan minut ungefär (lite mer springande). Tänkte först ta 2 km, sen 4 km, men det slutade med att jag ville känna på hur långt 5 km är. Gick sedan hem, plus att jag gick från stationen till och till stationen i morse. Räknade precis ut att det totalt blev 1 mil! Jag har redan träningsvärk i benen kan jag säga...

I morgon kommer en kompis från Falun och hälsar på oss på eftermiddagen. Det ska bli kul! Min kompis har en dotter som är ett halvår äldre än Idun och de brukar leka bra ihop.

Måste äta nåt nu och sen försöka somna tidigt för jag jobbar i morgon också och idag på jobbet var jag så trött...

• Lilla

Gissa hur pigg jag är? Tor har vaknat massor och ville stiga upp kl. 5 (maken tar honom på nätterna (så bra!) och gick upp vid 5, men jag hör ju Tor ändå) och vid 5.30 fick min morgon börja för då orkade inte maken mer... Ska försöka göra mig klar för jobbet nu tillsammans med en klängig bebis. Trött...

• Lilla

Mumrik: jag var där 17-18 ungefär.

tip: tack för uppmuntrande ord! Jag har öronproppar ibland, men när jag ska jobba nästa dag vill jag inte ha det för jag är rädd att jag inte ska höra väckarklockan...

• Lilla

tip: jag har inte ont i benen längre. Eller jo, men idag är det träningsvärk. Tar mindre steg nu och det verkar hjälpa. Hoppas läkarbesöket gick bra!

fika tisdag fm:
    flingan+1
    lillaT+1

fika/promma tors fm
    flingan+1
    mumrik +1 ?????
    Tip+ 1

Svar på tråden järfällatråden 9