• Lilla

järfällatråden 9

Flingan, lillgrodans mamma och Mumriksfru: TACK för igår tjejer! Vad kul det var att vårrusa med er! Jag är så tolt över att jag gjorde det.

lillgrodans mamma: stort tack för skjutsen hem! Guld värt! Båda barnen sov (Idun hade somnat för 1 minut sedan!) när jag kom hem. Hann du träffa Isabella där vid halv tio?

Flingan: supertack till Magnus och dina fina barn som tog hand om våra saker och extra festligt med champagne!!

Mumriksfru: hade ni trevligt på Mosebacke? Kul att gå ut! Om det blir utgång till nåt ställe där man kan välja att sitta och prata och att dansa följer jag gärna med i sommar!

Måste jobba nu.

• Lilla

tip: krya på dig! Hur mår du idag?

Rutan: krya på dig också! Hoppas vi kan ses snart. Vore kul!

• Lilla

tip: krya på dig!! Vad jobbigt med influensa... Jag ska fortsätta träna och börja äta bättre. Vilket lopp siktar du på?

• Lilla

Kram till er alla på Mors dag! Jag har blivit lovad en dag då jag ensam får gå och shoppa. DET behöver jag!

Vi har varit i Uppsala hos kompisar idag. Kul! De har nyligen fått sitt andra barn. Så söt liten tjej på 3 veckor. Och stolt storasyster på 3 år.

• Lilla

Rutan: jag och Steffi ska dit, så jag hoppas det är öppet! Häng på!

• Lilla

Idag fyller Tor 1 år, så det bir lite tårtätning här i kväll. Vi får se om även födelsedagsbarnet ska få smaka. Vi sjöng för honom i morse och så fick han två små presenter. På lördag blir det släktkalas.

Jag fick idag också veta hur Tors förskolegrupp kommer se ut i höst. Det blir 14 barn på 3 pedagoger, varav en är förskollärare. (vet ej om alla jobbar heltid) Iduns grupp (4-åringar) kommer vara 16 barn och två pedagoger. Det låter väl rätt normalt, eller vad tycker ni? Hur ser det ut för er andra?

• Lilla

jossan: du kan inte idag? Vi är ju tre som ska dit idag på eftermiddagen. I morgon har jag inte tid. Ska storhandla m.m. tråk.

Svar på tråden järfällatråden 9