• Lilla

järfällatråden 9

jossan: inte meningen att inte svara... Vi valde Ormbacka i förta hand eftersom vi har vår 4-åring där. Vi fick plats där. Men ni har fått plats på den förskola ni önskade, eller? Vilken valde ni i första hand?

I kväll tog jag mig i kragen och tränade intervaller på löpbandet på gymmet. Drog iväg en halvtimme efter att maken kom hem från jobbet (dvs tränade vid 19-tiden). SKÖNT!

• Lilla

Jag fick nummerlappen igår. Har inte funderat över det där med grupp. Måste kolla lite på det!

tip: jag kommer vara bortrest i helgen, så kan inte träna med dig... Jag och barnen drar till mamma och maken stannar hemma och målar om Iduns rum.

• Lilla

Kikade som hastigast och tror gruppen JOGGA passar mig bäst. Springa fort, springa, jogga och gå (eller var det lunka) hittade jag som grupper.

• Lilla

tip: rummet blir lila. Mitt emot vilken tunnelbanestation? Universitetet?  17.30 blir bra.

Flingan: lycka till med jobbsökandet nu! Bra att Magnus kan ta hand om lite saker.

• Lilla

Nu har jag läst igenom broschyren som jag fick igår tillsammans med nummerlapp etc. Det får bli LUNKA för mig.

• Lilla

Flingan: precis vad jag också tänkte. Kul! Jag kommer nog växla mellan att jogga och gå och då verkar det asom att LUNKA är den bästa gruppen för mig. Samma upplägg för dig?

Måste fortsätta läsa på om Lärplattformar nu.

• Lilla

Vårrusare: jag tar detta tåg i morgon:  

16:47 - 17:02 pendeltåg 35 från Barkarby mot Västerhaninge.Det går från Kallhäll 16.40 och från Jakbsberg 16.44. Vilket tåg tar ni andra? Kan vi ta samma?
    Matglad: lycka till idag!

Flingan: tycker så synd om er som fått vattenskada.... Blä för det! Har ni fått tag i brf och försäkringsbolag?
  • Lilla
    {#emotions_dlg.flower} Just ja: HURRA på födelsedagen för 1-åringen Agnes! {#emotions_dlg.flower} Paket på sängen?

utteröga: ljuslila. Fint!
  • Lilla

Mumrik: kul om vi åker samma tåg! Vi skulle ses vid Geohuset som ska ligga mittemot tunnelbanan (Universitetet). Vet ej exakt. Kan du skicka mig ditt mobilnr? Jag tror inte att man ska anmäla inna vilken grupp man ska vara i, eller vet någon säkert?

• Lilla

Men... jag skrev ju ett inlägg tidigare idag. Det verkar ha försvunnit???

Matglad: hur gick det igår?

Rutan kan inte vara med på Vårruset i kväll (synd!!) så jag har fått picknickbeviset så ni vet. Tänker lämna det till Magnus innan loppet. Ska bli kul att träffa dig lillgrodansmamma. Vi har väl inte setts innan tror jag? Jag tar med en picknickfilt.

Flingan och Mumrik: jag har makens mobil i kväll. Se FB-meddelande för nummer.

tip: ditt nummer har jag tyvärr inte kvar sen jag bytte mobil. Hinner du skicka det så är det bra! Annars har väl Flingan det tror jag?

Själv har jag huvudvärk idag. Tor höll oss vakna i natt och till slut gav maken upp och jag tog över. Det tog lång tid att få honom att somna igen... Suck.

Svar på tråden järfällatråden 9