• Lilla

järfällatråden 9

Matglad: ha ha, ja det får väl bli promenad till BVC i fortsättningen. Jag ska föreslå att H och Tor kommer på Bok & bebis på torsdag. Lovar du att inte sjunga Blinka lilla stjärna då? Tor blev tydligen väldigt förvirrad när den sjöngs på Babykonserten häromveckan.

• Lilla

Matglad: toppenbra! Har tipsat honom nu. Och det blev en iPhone 4 efter mycket övervägande.

• Lilla

Matglad: vi tar gärna stövlarna! De minsta vi har är storlek 21.

• Lilla

Stora syster: najs att höra från dig! Glad Vi fixade också en del ute igår. När jag tog en promenad med vagnen var "alla" ute i sina trädgårdar. Håller med om att tiden går till jobb, hem och barn!

• Lilla

Flingan: lycka till på Autismcenter i morgon! Och att barnvaktandet går bra. Har tyvärr inga tips på resmål. Jag är med på att ses nästa vecka om det blir hemma hos någon. Idun har påsklov.

• Lilla

Glad påsk alla!

evani: kul att du kikade in! Har ni gift er nu? Hur gick allt?

Flingan: det låter underbart på Långalma!

Jag har nu börjat träna till Vårruset. Har varvat jogga/gå vid 2 tillfällen den här veckan. Tufft för mig som aldrig sprungit, men men... Jag får dock ont i benen och det är ju inte bra. Gör nog nåt fel. Eftersom det bara är en månad kvar till loppet är det ytterst tveksamt om jag kommer kunna springa det, men vi är väl några som kan kombinera löpning med att gå? Eller hur går det med träningen för er andra?

• Lilla

tip: fy vad jobbigt att R är vaken på natten. Hur gick det? T har haft usla nätter ett tag med vakentid gråtandes en timme här och där. Men i natt sov han hela natten (20-06) utan att behöva hjälp att somna om! Varfö sov inte jag också alla de timmarna?

tip igen: jag ska kämpa på. Jag menar inte träningsvärk, utan det gör ont då och då när jag springer. I lederna liksom. Tar det lugnt i alla fall, men det känns faktskt som att detta kan bli kul. Jag kan nog komma att gilla att springa!

• Lilla

tip: tack för tips! Jag kan inte i morgon bitti och vill nog helst springa ensam ett tag till, dvs jag går - springer varannan minut ungefär. Ska ta en tur i morgon i alla fall. Hur långt springer du varje gång? Hoppas Rebecka sover gott i natt!

Svar på tråden järfällatråden 9