Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Steffi: Jag har en kupong nu så att du kan följa med mig gratis och testa Indoor walking. JAg tränar det på tisdagkvällarna kl 20.30, men man måste vara där senast 20.00 för att få plats. Kan dui på tisdagkvällar? Annars får vi försöka hitta ett annat tillfälle. Stackars dig också som har så ont i knät!

• flingansnö

Steffi: Det är lugnt, kupongen gäller hela april ut, så vi har tid på oss. Passet är i kalhäll, men jag har ju bil så jag kör oss!

Såg att ni ska gå på öf i morgon och OJ vad sugen jag är på att komma jag med, men Agnes är fortfarande för sjuk... Trist, men G ska iaf gå på fsk i morgon så jag ska viiiiiila (och fila på mitt CV)

• flingansnö

Lina: Vad duktig du är som gör mat så! Toppen! Man kan förvänta sig lite trögare mage, de kan få svårare att bajsa.... Så har det varit för oss iaf.

• flingansnö

Utteröga: JA!!! Vad härligt att ni ska ut!! Niiiice! Vad händer då? Vad ska ni göra?

Gustav är på förskolan idag och jag har en "ta igen mig dag" jag har inte gjort många knop, utan passat på att sova en timmer medan agnes sov, och nu sitter jag här och slöar.... men A bröjar protestera nu, tror hon är lite hungrig, och det är jag med....

• flingansnö

Annika: Jag ska hoppas åt dig!  Men annars kanske det är vårhormoner som gör sig påminda som hunger?  Hopaps ni får en toppenkväll!

Härhemma har jag hämttat hem en G som helst inte ville gå hem idag! Han hade haft såååå roligt, och är jätteglad för att få gå i morgon också! Nu bygger habn tågbana och tittar på TV, den som sa att killar inte har simultanförmåga har inte träffat min G!

Själv sitter jag och försöker få ordning på mitt cv, jag måste verkligen söka lite jobb på allvar nu, och det behöve en rejäl genomarbetening av det.... suck vad svårt det ska vara då!

• flingansnö

malifa: Härligt!!

Är det ngn som vill gå en prommenad i morgon förmiddag? Sådär vid halv tio?

• flingansnö

JAG HAR BLIVIT FASTER!!!!!!! Längtar till på söndag när jag får träffa lilla underverket!!!

• flingansnö

Judit: Jag lämnar ju på fsk vid 9, så halv tio är lämplig tid.

Lina: Ja, det känns bättre nu! Är mkt gladare idag!

Ingen som vill promma??

• flingansnö

Steffi: Jag lider verkligen med dig! Det är inte kul att ha ont!

Tip: Ja, tisdagar och onsdagar!

Jag ska åka ner till centrum efter lämningen idag, ska gå på myrorna och se om de har ngra billiga dvd-filmer som vi kan köpa till Gustav, vill inte betala så mkt pengar, för han har en fömåga att förstöra dem, men vill ändå att han ska få titta på film som han gillar.... Ska också leta efter ett par solglasögon till honom, han brukar h amina nu, men det ser ju lite konstugt ut, och vi ska till ögonläkaren nästa vecka, så jag tänkte att det kanv ara sknt med solglsaögon efter det. 

I eftermiddag ska vi till försäkringskassan på möte ang vårdbidraget! Håll tummarna för att det går vägen!

Svar på tråden järfällatråden 9