järfällatråden 9
förstår det. Våra barn delar rum än så länge, men vi får nog köpa oss ett hus så såmåningom när de blir lite större.... än så länge är det bara på drömstadiet.
förstår det. Våra barn delar rum än så länge, men vi får nog köpa oss ett hus så såmåningom när de blir lite större.... än så länge är det bara på drömstadiet.
utteröga: Vispgrädde är en bra räddning när chokladsuget sätter in. Vispa typ en till två matskedar och ät...
LillaT: Men lilla Tor, går han!!! Nu får han verkligen ha kurs med Agnes som fortfarande bara åker bakåt!!!
primavilma: Nej vad läskigt! Tur att du åkte dit och vad bra att ni gått medicin! Hoppas att influensan ger med sig!
Mumrik: vad är det för proteindrink? Jag är sugen på att göra så också....
Visst borde vi väl ses nu snart? En frukost på ikea? Ang tjejträffen den 5:e så kanske jag måste backa ur.... Jag har glömt allt som är inbokat, men jag har ngn aning om att jag är dubbel, eller möjligen trippelbokad.....
I övrigt kan jag berätta att jag är VÄRLDENS SNÄLLASTE FRU!! Det ni! Mange kläcker ur sig, för typ en halvtimme sedan att han ska få ett paket levererat i morgon mellan tio och två! Det är papper och grejjer till hans företag. Jag måste altså vara hemma då. Jag hade planerat in en fika med en ny mammabekantskap..... fick altså ställa in den. Jävla skit! Hoppas han har vett att vara tacksam! Blä!
Han bad om ursäkt sen och sa tack ordentligt. Jag blev bara så irriterad!! Nu sitter jag härhemma och vääääntar på det där paketet. Agnes har somnat och jag borde göra en hel massa saker.... men jag komemr liksom ingen vart, har just läst ut Marian Keys senaste, och det var skönt tidsfördriv, nu ska jag försöka ta mig igenom boken som vi ska ha som boklubbsbok på måndag, och den känns bara jobbig....
Jag ramlade dessutom i trappan igår! Tur att jag inte bar på Agnes, för då hade jag nog slagit mig ännumer, soppåsrna jag höll i for all världens väg! Hade inte så ont efteråt, var mest chockad, men idag gör det ont, sträckte nacken och ena ljumsken tror jag, och så har jag ont i rumpan och armen som jag tog emot mig med....
Jag tycker frukost på ikea på torsdag låter som en toppenide!
Judit din stackare! Då får säga åt bebis på skarpen att han får vänta!
Kan vi inte boka in en badhusdate också? Simhallen i Bro?
paketet har fortfarnaden inte kommit!!!! Arg nu! Jag vill ju bara gå och sova en stund!!!! GAHH!!
Ser att du är online Judit, antar att det betyder att han inte kommit än, hur är läget?
Hoppas han kommer snaaart!!
sista anmälningsdag verkar vara 29:e april, det kostar 1140kr för en grupp. Hur gör vi? Samnalr ngn in pengar och anmäler sedan eller kan nang anmäla och tänka sig att lgiga ute med pengarna tills vi andra betalat till den personen?