D1980: Säger som de andra! Stå på dig idag! Lycka till!!
Utteröga: Imponerande att renovera med barnen kring benenn på de sättet! Tog ni er till kalaset i pulka?
Här hemma har vi haft en mycket heltisk helg, ja, hela förre veckan var hektiskt, så idag när min lunchdate belv inställd, var det trist, men samtidigt ganska skönt att bara vara hemma oc vila! I lördags var vi hos farmor och farfar på släktkalas och Gustav hade hätteroligt, jag var dock helt slut efterå! När vi skulle hem protesterade Gustav massor, och ville absolut inte åka hem, så vi bråkade och han sprang iväg och jag efter med höjd röst.... rå ramlade han....
Och slog sig ordentliget, jag tröstade och sa förlåt, men ändå....sen ville han inte gå på foten han gjor tilla.... På söndagmorgon kröp han ur sängen och ville inte alls gå! Stackarn. Det blev en tur till Närakuten på astridlindgren, och de var helt fenomenala! Ingen väntetid just och superbra personal! Foten rötngades och som tur var var inget brutet! Mitt dåliga samvete lindrades lite iaf.... Han fick gå på kalas på efteriddagen och idag är han iaf på förskolan, men han haltar lillpojken min!
Igår kväll fick jag dessuotm nästan hjärtstillestånd när jag slog på mobilen innan jag skulle lägga mig. Då hade mamma lämnat ett meddelande om att hon varit på akuten i många timmar och nu var på väg hem, hon lät helt ihålig på rösten och jag ringde på en gång, och fick inget svar!! Fick panik och tänkte massa läskiga tankar, ringde syrran och skrämde upp hnne också, innan jag tillslut fick tag på pappa! Då hade de åkt in till akuten för mamma hade bröstsmärtor och ont i magen, jätteont hade hon, och man trro ju hjärtat då.... som tur var var det bara gallsten!!! Men fy! Jag sov inte så bra efter det.
Nu ska jag försöka få lite saker gjorda innan jag ska försöka söva Agnes och sedan sova lite själv!
Kram på er!