Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Lina:
    ">

">

">

(denna använder jag än så länge)

• flingansnö

Rut och LillaT: Lycka till med att sluta amma!! Hoppas att det går bra!!

Ang vårruset så stod det på deras sida hur man gjorde när man anmälde sig, men minns det inte nu.

Jag har just varit och lämnat båda barnen hos farmor och farfar, ska strax åka till Sumpan och möta upp magnus, så ska vi ha barnfri kväll!! Blir till att äta gott, dricka vin och kanske gå på bio!   Känns superlyxigt!!!

• flingansnö

Steffi: Du får följa med mig på indoorwalking på friskis ngn gång. Jag kan kolla vad det kostar att ta med en vän som vill prova. Det är inte jättekul, men skonsamt mot lederna och man blir verkligen genomkörd! Jag gillar det!

Tip (och ni andra vårrusare): Vi måste springa den 25:e annars kan inte jag vara med, den 24:e är Agnes födelsedag!

Frujohansson: Men, vart då?? Du skulle kommit fram och sagt hej!!!

I fredags hade Magnus och jag en toppenkväll! Det var så välbehövligt att få vara bara vi! helt underbarrt! V var på bio och såg Kings speech med Mr Darcy, nej jag menar colin firth heter han ju! i huvudrollen. Vilken skådis han är!! Helt fantastisk!!! I am sooooo in love!!  Igår var vi nere på outlet och träffade ngra vänne som berättade att de förlovat sig!!!! underbart!  och så blev det förstås lite shopping, inte för att jag har råd, men ändå.... superfina skor till G och världens sötaste outfit till Agnes!

Nu ska jag se efter om Gutav har rivit hela sitt rum, eller bara halva.... och sen blir det städning...

• flingansnö

Lina: Härligt med barnfri kväll!! Man behöver det ibland!

Här hemma har Magnus precis tagit med sig Gustav för att åka och handla, han ska föraöka hitta en jacka.... och så skulle de gå på clasohlsson och shoppa loss lite, jag hoppas att han kommer ihåg att köap en ny badrummsmatta också..... jag ska lägga mig och sova lite när Agnes ska vila,  är tämligen trött nu, efter att ha sovit mellan en snarkande Magnus och en snarkande G......

• flingansnö

LillaT: Vad roligt det låter med jympa och kalas! Jag får försöka få med mig Gustav på jympan i jakan ngn gång, brukar det vara mkt folk?  Hoppas att T sov bra så att kalaset blev lyckat!

• flingansnö

Toppen Kajsa! Jag sätter in pengar!   Vad härligt både för dig som får det lite lugnt och för stortjejen som får var stor och åka bort alldelse själv!

• flingansnö

Jaha.... så har Gustav fått öroninflamation!!!!!! Är inte så stor tröst att det är hans första i livet..... stackarn hade så ont i natt att han bara skrek!! ropade att vi skulle hjälpa honom, och blåsa och sätta plåster..... stackarn!! Nu har det runnit var ur örat på honom och jag har fått en tid hos doktorn idag på em.  Men han måste ju vara hemma idag.... en feberfri kille som inte varit på fsk på en vecka! JA!!! Vilken härlig dag vi ska ha!!! Dessutom med en Agnes som är tokförkyld!!! Jag bara älskar att vara småbarnsmamma idag!!!

• flingansnö

Tack Lina! Det behövs!!!  Men jag är ju en supermamma så det går nog bra! ;- )

Såg på fejjan att ni har bröllopsdag idag så GRATTIS!!!! HURRA För er!!!  drick nu massor av champagne!

• flingansnö

Det blir en lååååååååång dag idag....... puh..... hade mina förhoppningar att svärisarna skulel kunna ta G från luncj och fram till läkarbesöket så jag fick vilal ite, men nej då, svärfar har kräkts inatt.... svärmor trodde inte att det var magsjuka, så hon ska ta Agnes på prommenad medan jag tar G till läkaren..... men barnvakt blir det inte.

• flingansnö

Nu väntar jag på VC igen..... Börjar misstänka att Agnes förskylning är RS-visrus..... 

Svar på tråden järfällatråden 9