Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

tack hörrni! Jag hoppas verkligen att det inte är RS och att Gustav får gå på fsk i morgon, för jag är lite trött nu.... Gustav klättar dessutom på väggarna och har nu möblerat om i hela vardagsrummet.... och ajg orkar inte skälla på honom.... jag vet ju vad det beror på. Men han vill inte göra ngt av det jag föreslår..... Räknar timmarna tills jag får åka iväg till VC.  Nu ska jag göra lite lunch åt oss....

• flingansnö

Nu är vi hemma från VC. Gustav ffick kåvepenin utskrivet, jag gav honom det utblandat med läsk..... Men han fick i sig det iaff! Fy vad det smakar illa!  Han var SÅÅÅÅÅ duktig och visade upp sitt öra och jag var så stolt över honom! Agnes lyssnade han på lungorna och konstaterade att hon var rosslig och slemmig i bröstet, men att lungorna var helt fria och ok. Det var skönt. VI ger ju henne brikanyl redan och tillsammans med nezeril var det vad han rekomenderad. Jag har köpt koksalt spray till hennes näsa också. Tror det är bra. Nu ska jag försöka få i henne lite mer modersmjölksersättning, vi hade egentligen slutat, men tror det är bättre för henne än välling just nu, eftersom hon inte äter ngn mat....

malifa: Håller med om trist med sjuka barn! Hoppas att de kryar på sig! Och bärsele är bra! Jag bar agnes idag också, och det gör ju det lättare att andas för dem

Ikväll skiter jag i min diet, och äter chips och dricker läsk och tittar på topmodel och sedan samandraget av oscarsgalan! Min tid!!!

• flingansnö

steffi: Då frågar jag när jag är där nästa gång!  Kul!

• flingansnö

LillaT: Åh, hoppas att ni fick en uthärdlig natt.... det kommer att gå bra!! Ni fixar det!!!

• flingansnö

Åh vad bra gjort av T! och av föräldrarna också!!! 

Härhemma är ju Gustav hemma, han är typ frisk, och full av energi, och klättrar på väggarna, men ALLT jag föreslår är fel!! Han vill hela tiden gör ANNAT ANNAT ANNAT. OCh han gnäääääääääääääääller heeeeeeeeeeeeeela tiden!! Nu nrä jag lagt Agnes tog jag med mig honom ut på gården (med babyvakten med) och vi skulle åka pulka. Han var glad hela vägen ut, emn när vi inte gick till bilen och skulle åka iväg låste det sig totalt för honom och han skrek och slogs och var allmät otrevlig. Tillslut fick vi gå in... Nu tittar han på tv IGEN!! och jag känner mig som den sämsta mamman i världshistorien!!!

• flingansnö

Ja, för Gustav hade det varit bra att var på fsk nu. Fick honom iaf att sitta en stund vid bordet och klioppa och klistra! Nu vill han spela dator, så det ska han få.... på torsdag ska han gå på fsk igen!

• flingansnö

vilken jävla skitdag detta är!!!! Fy fan!!! Jag hatar detta!! Gustav är bara för mycket!!! Nyss slog han mig så hårt att jag började gråta!!! Vafan!!!!!!

• flingansnö

Lina: De är sjuka....  

Men en kompis dök upp och kom med fika!!!

• flingansnö

LillaT: Hur går det?

Här hemma har vi en bättre dag idag, iallafall än så länge! Kanha att göra med att solen skiner!

• flingansnö

Malifa: NEJ!!! Fy!!! Stackars er!!  Tur att vi har sjukvård iaf! Jag är så tacksam att Agnes inte hade det, hon är bättre idag. Tur att ni får hjälp av mor och farföräldrar! Det är guld värt!

LillaT: Härligt med kalas! Tänk att din lillfia ska bli fyra år!! Vilken dag är det hon fyller?

Jag har just shoppat på Ellos, har egentligen förbud på shopping, men vår badrumsmatta blev förstörd när jag hällde rödvin på den... och vi ska ha folk här om ett par veckor så då vill jag ha en, så blev det ett par byxor till G, strumpor till mig och en mugg till Agnes, höll min under 400kr så jag tycker nog ändå att jag var rätt duktig!

Nu ska jag städa lite här hemma, det behövs efter att ha haft G hemma i över en vecka! Men i morgon ska han gå på fsk! 

Kram på er!

Svar på tråden järfällatråden 9