Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Judit: Stackars dig! Lider med dig och dina höfter! Hoppas att bebis tititar ut snart!

i morse försov vi oss. Så Magnus fick ta bilen till ett möte han hade och jag och barnen åkte buss ut till Viksjö... puh.... vi missade bussen och allt tog sådan tid. När vi väl kom fram till förskolan, var ju allt konstigt för G som ju inte varit där på över en vecka och så dessutom var de redan ute när vi kom.... stackarn han ble ven blöt fläck på marken..... Men Filippe en av personalen tog hand om honom, så han var ändå ok när jag gick, men det var inte kul. Stacvkarn.... nu väntar jag på att sängen som jag köpte igår ska levereras hem! Underbart!!

• flingansnö

Mumrik: Det blev en ny resårmadrass ovanpå vår säng, och så en bäddmadrass med memoryskum. Tror det kan bli bra.

Inget Bromma blocks idag, det hade varit mysigt, men har ingen bil Kul att Selma gillade att bada! Vi får ta en baddate ngn dag, i Bro badhus var det varmt och skönt vatten och supermysigt för barnen!

• flingansnö

Lina: Ni gör precis som ni vill där tycker jag!  Det är inte kosntigt att vänta tills hon är 1 år tycker jag.

• flingansnö

Steffi: Har tyvär inga skridskor   Kanske kan ni åka till simhallen? Det är ju roligt?

Tycker absolut att lunch på outlet låter toppen!

Bok & bebis på Barkarby bibliotek kl. 10 på tisdag 8 februari
    Lilla T & Tor 8 månader
    Rut & Linus 6 mån
    Flingan & Agnes 8 månader

När var det vi skulle ha tjemiddag? Kom vi fram till ngt?

• flingansnö

Jag har just vairt hos logopeden med Gustav och jag är så glad! Vi kunde konstatera att han nu uppnåt vårt första mål!! Han kan nu konstruera och använda treordsmeningar!!  Jag är sjukt stolt över honom!!

• flingansnö

Ha ha ha Lina, jag städade igår, och så var jag i gymmet! Fick en genomgång av instruktör och ett bra program. Men det är deprimernade att vara så svag som jag! BLÄ!!  Jag var iaf ock köpte ett par nya jeans nu på förmiddagen, och jag har tappat två storlekar sedan sist jag köpte jeans, i somras! Det är iaf bra, även om jag fortfarande är hopplöst tjock.... Ja ja... en sak i taget...

• flingansnö

LillaT: Hur gick medarbetarsamtalet?

• flingansnö

Jag tänker gå på vbok och bebis i morgon. Om jag inte är för trött... men jag räknar med att gå iaf!

Vad roligt med babykonsert! Jag var faktiskt på en idag! Min lunchdate blev inställd, och så i samma veva ringde en vän till mig som är med i immanuelskyrkan i stan och frågade om vi ville gå på babykonsert med henne. Hon är nästan 70 år så hon hade ingen bebis att ta med sig, så hon ville låna Agnes (och mig sklart också). Det var verkligen roligt!! agnes älskade det!!!!

Nu ska jag snabblaga middag och sen ska jag på föräldraråd på fjällenskolan....

Lina: Innebär fakir verkligen bara ägg och kött???  Kan jag inte få låna din skaledeman bok igen?

• flingansnö

Tip. Ja, det är jag intresserad av, ska kolla det.Tack!

Jg är så trött idag. Vi har varitpå Lasse-maja och ätit lunch och firat Gs farmor som fyller 60 idag. Jag hade tänkt åka och träna, emn vet inet omjag vill ge mig ut i snön... och nu ska utnytja att Magnusär hemma och sooooova en stund!

Hoppas att ni får en trevlig lunch i morgon!

Kram

• flingansnö

Vad är det här för skämt!!! Värsta snökaoset!!! V fick skotta fram bilen och halkade oss sedan fram till förskolan! Gustav var dock cool, och tog på sig solglasögon, han tyckte det var väldiglt ljust!

Svar på tråden järfällatråden 9