Septemberbarn 2009 DEL 3
Tänkte bara tipsa om "jambalaya med sting"! Lagade det i kväll och det blev jättegott! Har haft min pappa och brorsa här på middag.
Nu har maken åkt och repat och det börjar bli dags att få in barnen i duschen/badet. Håller på att bli tokig på min äldsta sons tjat angående det här med tv- och dataspel. "Alla" andra i klassen spelar tydligen Call of Duty, Left for Dead osv, men de är ju för tusan bara 8 år! Undrar om alla föräldrar egentligen vet vad deras barn gör. Tänker absolut inte ge med mig, men det är så synd att man som 8 år gammal ska behöva känna sig utanför för att man inte får spela våldsspel...
Arvid tackar för gratulationerna! 
Vad mysigt att börja plantera! Snart dags för det här oxå. Blir ju oftast så fint till slut, men jag har verkligen inte gröna fingrar...
Sephiroth: Hur var lägenheten?
Dum som jag var tackade jag, innan jag började plugga, nej till en fast anställning (eller ja, "tillsvidare" heter det väl...) inom äldreomsorgen. Sååå otroligt dumt! Känner iofs inget sug efter att arbeta på ett äldreboende igen, men det hade varit skönt att ha en säkerhet och något att pyssla med tills något bättre dyker upp. Fattar inte vad jag tänkte med...