Septemberbarn 2009 DEL 3
Jag börjar bli rejält less på min/vår bm. Kontaktade henne då jag inte gjort någon efterkontroll (har bara varit och tagit cellprov hos en annan bm), men eftersom jag haft en "normal" graviditet och förlossning tyckte hon inte att det var nödvändigt med en efterkontroll, då "säkert allt ändå skulle vara ua". Har hört mig för om en ev p-stav, men fick knappt något svar. Under graviditeten fick jag heller inte någon direkt hjälp trots att jag misstänkte att jag smittats av ett parvovirus som kunde ta kål på fostret. Hon visste ingenting om detta alls... Tur att man inte gav med sig utan kontaktade spec mvc själv, vilket resulterade i ul varannan vecka ända fram till bf...
Naturligtvis kan man inte veta allt , men när jag uppsöker en vårdcentral förutsätter jag att de har mer kunskap än vad jag har. Kan de inte besvara mina frågor på stubinen kan de väl i alla fall bemöda sig med att ta reda på svaret...
Emma: Tack för tipset! Vi har Swedbank, så jag ska kolla upp det!

Oj, vad jag skulle vara lycklig om jag fick ett sådant erbjudande! Är det på samma ställe som du varit tidigare?