Bubba80 skrev 2010-07-05 11:00:31 följande:
Hallå tjejer! Här håller vi på att förgås i värmen....

Jäklar så varmt det är.
Vi har varit ute med båten hela helgen. I lördags var det namngivningscermoni för min bästa väninnas bebis. Cermonin hölls på Sveriges vackraste plats i skärgården. Det blev en helt underbar dag med massa bad, sol mys o god mat o vin
Ser att det diskuterats svärisar igen... alltså Balder jag hade blivit skogstokig. Vad är det för fel med människorna??? Man måste ju fråga först... Snacka om att ni blev överkörda
Mina är bra så länge man är med själv, men om jag el sambon inte är med, tror dom att dom kan göra hur dom vill. Då passar dom på... Låter våran 5 åring göra sånt som han absolut inte skulle få annars...sånt blir jag rasande över
Stackars N-J hoppas han blir bättre snart.

Och att ni får det underbart till Fjälls.
Sephiroth: Vad underbart det låter med en fläkt.

Är det en sån man sätter i taket el en sån som står upp? Jag skulle verkligen vilja ha en sån man sätter i taket, men vi har så lågt i tak så jag vet inte om det skulle gå? Dom hänger ju ner en bra bit, för då vill jag ha lampa i den oxå. Man kanske skulle kika runt lite...kan hända att det kommit nya modeller nu.
Förresten...Vilka Muppar! Säger du att Loke går så är det så. Lite konstigt att säga emot mamman liksom??

Å nu gick solen i moln eller kanske ska jag säga dis...HÄRLIGT. Måste ut å rycka lite ågräs nu... Ciao!
Hm, jag har funderat på uttrycker skogstokig ett längre tag, och vad sjutton menas? Själv har jag alltid sagt oxtokig, dvs som om att man är galen som en uppretad tjur. *asg* Är man galen som en uppretad skogshuggare när man är skogstokig kanske? Eller är man bara tokig för att man vart ensam i skogen för länge? Ja jag är lite knäpp, men jag tycker om att veta vad uttryck betyder.
Vi köpte en sån man ställer, och ställde den i fönstret. Loke sover i andra änden av rummet så det blåser som sagt inte direkt på honom. Idag har han dock haft lite feber, så funderar på om det kan vara skadligt med fläkt på något vis? Tycker det borde vara värre att ligga i en bastu men vem vet.
Jo klart man inte ljuger om något sånt. Men kändes dumt när folk tittade på mig som om "varför går han inte nu då?" Jag menar, han hade gått ca en vecka då så inte konstigt att han inte är haj på det ännu. Igår kom han dock gående till mig när jag satt vid datorn. Jag smälte nästan för att han är så söt. Han släpper och går emellan saker nu, även om han inte alltid klarar det så gör han det oftare iaf. =)