• Emma

Septemberbarn 2009 DEL 3

Då är vi inne på den tredje tråden och våra små söta barn har redan hunnit bli lite drygt 6 månader! Här fortsätter vi att diskutera vitt och brett, delar med oss av tips och erfarenheter.

Tidigare Septemberbarn trådar:
    Septemberbarn 2009: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m47488443.html 
    Septemberbarn 2009 del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49584450.html

Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49786328.html

Basilikaté -tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m46828313.html

Vi som hänger här är:
    Tridde: Fabian 090901
    Åsa1976: Saga 090908
    Balder77: Arvid 090909
    Bubba80: Emil 090910
    lupin84: Theo 090911
    Strimma: Miliam 090914
    Emma: Mattias 090916
    nadia bk: Tidus 090917
    Myart: Olle 090917
    Radeklev: Alexander 090918
    Sephiroth: Loke 090918
    annet 80: Melker 090918
    pamsa: Saga 090919
    Erkegris: Hamilton 090920

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3
  • Bubba80

Godmorgon! Även här sov vi bra i natt. Från ca 21 (somnade sent igår) tíll 05,45... riktigt nice. För en gångs skull så somnade jag före 12slaget, så jag hann få några timmar

Idag har gubben match. Jag ska ta med barnen på ett lekpalats med hoppborgar o rutchkanor. Storebror är bjuden på kalas där, så det blir några timmar där idag. Kommer vara helt slut sen{#lang_emotions_tongue_out}

Sen blir det nog mysmiddag hemma. Vi hade tänkt gå ut och ätit först, men jag tycker det är så skönt att vara hemma. Vi firar 10 år i veckan o gubben är bortrest.
    Sen blir ju oxå Emil 7 månader idag {#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Filip -05 & Emil -09 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Emma

Bubba: Grattis! Även vi har jubilem i veckan. Dock bara hälften av erat Vi kanske har samma datum tillochmed!? Vi har 15 april.

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Knubbe12
    Bubba80 skrev 2010-04-10 10:09:24 följande:
    Godmorgon! Även här sov vi bra i natt. Från ca 21 (somnade sent igår) tíll 05,45... riktigt nice. För en gångs skull så somnade jag före 12slaget, så jag hann få några timmar Idag har gubben match. Jag ska ta med barnen på ett lekpalats med hoppborgar o rutchkanor. Storebror är bjuden på kalas där, så det blir några timmar där idag. Kommer vara helt slut senSen blir det nog mysmiddag hemma. Vi hade tänkt gå ut och ätit först, men jag tycker det är så skönt att vara hemma. Vi firar 10 år i veckan o gubben är bortrest.Sen blir ju oxå Emil 7 månader idag
    Grattis Emil! {#lang_emotions_nalle}

Är det typ "Leos lekland" (eller vad heter det hos er)?
  • Bubba80

Emil hälsar tack {#lang_emotions_heart}

Emma: Nix...nästan...14 april är det som gäller här

Balder: Här heter det Lekrymden... men tror det finns ett Leos oxå inte allt för långt bort...

Ikväll blir det La liga "El Classico" o Rödtjut... SKÅL {#lang_emotions_cheers}

• nadia bk
    Bubba80 skrev 2010-04-10 10:09:24 följande:
    Godmorgon! Även här sov vi bra i natt. Från ca 21 (somnade sent igår) tíll 05,45... riktigt nice. För en gångs skull så somnade jag före 12slaget, så jag hann få några timmar Idag har gubben match. Jag ska ta med barnen på ett lekpalats med hoppborgar o rutchkanor. Storebror är bjuden på kalas där, så det blir några timmar där idag. Kommer vara helt slut sen Sen blir det nog mysmiddag hemma. Vi hade tänkt gå ut och ätit först, men jag tycker det är så skönt att vara hemma. Vi firar 10 år i veckan o gubben är bortrest. Sen blir ju oxå Emil 7 månader idag
    ojoj vi firar 7 år den 12 april=) grattis till er=)
  • Bubba80

Har vi alla varit vårkära i april eller??   Grattis till er med! Kul att kunna fira nåt o mysa till det lite extra

• Bubba80

Förresten så har jag fått låna en gåstol till Emil. Men jag har aldrig haft en sån förut. Vilken höjd skall den vara inställd på? Hur har ni till era, ni som använder gåstolen?

• Sephiroth
    Bubba80 skrev 2010-04-11 17:14:39 följande:
    Förresten så har jag fått låna en gåstol till Emil. Men jag har aldrig haft en sån förut. Vilken höjd skall den vara inställd på? Hur har ni till era, ni som använder gåstolen?
    Jaaadu. Loke har på lägsta så att han kan ställa sig rakt om han vill. Vettefan hur den "ska" vara, men han springer fint på den höjden. ;)
  • Knubbe12
    Bubba80 skrev 2010-04-11 17:14:39 följande:
    Arvid har den oxå, liksom Loke, inställd på lägsta nivån, så att han kan ställa sig rakt upp så att säga.

Äntligen är maken hemkommen! {#lang_emotions_heart}
  • Knubbe12

Förresten, Emma och andra som kan tänkas vara intresserade av att se film utan att behöva ladda ner; det finns en sida som heter www.movies-links.tv, där man kan gå in och söka en film och då visas ett flertal sidor där denna film finns att streama (sidorna är även betygsatta).

Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3