• Emma

Septemberbarn 2009 DEL 3

Då är vi inne på den tredje tråden och våra små söta barn har redan hunnit bli lite drygt 6 månader! Här fortsätter vi att diskutera vitt och brett, delar med oss av tips och erfarenheter.

Tidigare Septemberbarn trådar:
    Septemberbarn 2009: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m47488443.html 
    Septemberbarn 2009 del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49584450.html

Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49786328.html

Basilikaté -tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m46828313.html

Vi som hänger här är:
    Tridde: Fabian 090901
    Åsa1976: Saga 090908
    Balder77: Arvid 090909
    Bubba80: Emil 090910
    lupin84: Theo 090911
    Strimma: Miliam 090914
    Emma: Mattias 090916
    nadia bk: Tidus 090917
    Myart: Olle 090917
    Radeklev: Alexander 090918
    Sephiroth: Loke 090918
    annet 80: Melker 090918
    pamsa: Saga 090919
    Erkegris: Hamilton 090920

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3
  • MammaAlex
    Bubba80 skrev 2010-04-17 11:26:19 följande:
    Ja smycke kanske? Men hade nog varit roligare till en tjej tror jag? Så himla svårt

Ett sådan här halsband fick Alexander av sin mormor och morfar i doppresent. Det står Alexander diagonalt över det. Sådana tycker jag är fina på pojkar med=)
    Alexander 090918 radeklev.blogg.se
  • Bubba80

Ja den var verkligen jättefin

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Filip -05 & Emil -09 (¯`°?.¸ ღ♥
  • elvis

Hey!
    Är det fritt att haka på fastän lite sent? Har oxå ett barn född 09/09

• MammaAlex

Välkommen hit Elvis!
    Det är aldrig försent för att haka på=)

Åh snart ska jag på partyt=) Synd bara att jag måste köra.... Är 7 mil dit enkel väg så vi tyckte att det var lite mastigt att maken skulle hämta mig inatt ;)

Idag är det blåsigt och kallt hos oss! Dock ingen snö här som tur är.

Bubba80: Kika in på www.lekvira.se för lite inspiration. Där finns mycket fina doppresenter....

Så snabb Loke är.
    Precis efter att jag tatt foton på Alexander där han stod på händer och fötter sköt han ifrån med fötterna så han for med pannan rakt i golvet =/ Oj vad ledsen han blev.... men det gick snabbt över efter lite kramar och nappen.

Alexander 090918 radeklev.blogg.se
  • Sephiroth
    elvis skrev 2010-04-17 15:54:58 följande:
    Hey! Är det fritt att haka på fastän lite sent? Har oxå ett barn född 09/09
    Wilkommen bei Septemberbarn. Eller hur faen man säger. ^^
  • pamsa

Hej på er tjejor!

Försöker läsa ikapp här, ooo vad våra små växer!!!
    Har haft fullt upp, med både roliga saker som har hänt och tråkigheter :/
    Förstår ni att våra små är/blir sju månader snart...heeelt otroligt...
    Min lillskrutt kan fortfarande inte krypa men hon är helt galen i sin gåstol. Där går det undan ;) Nu är hon förkyld igen, det värsta är att hon får kruppen tillbaka varje gång... 
    Bubba: Min kompis skrev ett brev till hennes gudson och överlämna den. Hon skrev på kuveret "OBS, öppnas på 18-årsdagen", lite roligt och personligt :). Vet inte vad du har tänkt dig men kika in påhttp://www.kristallshopen.nu/. Mycket finfina saker där:)
    Sephirot: Så himla duktig liten kille du har!! Heja Heja! Vilken fart!!
    Saga snurrar mest runt när jag lägger henne på magen...hahahaha...det kommer väl när det kommer:)
    Nu är det dags att sova här hemma. Hoppas alla har en trevlig lördag!
  • Knubbe12
    pamsa skrev 2010-04-17 23:35:34 följande:
    Hej på er tjejor! Försöker läsa ikapp här, ooo vad våra små växer!!! Har haft fullt upp, med både roliga saker som har hänt och tråkigheter :/ Förstår ni att våra små är/blir sju månader snart...heeelt otroligt... Min lillskrutt kan fortfarande inte krypa men hon är helt galen i sin gåstol. Där går det undan ;) Nu är hon förkyld igen, det värsta är att hon får kruppen tillbaka varje gång...  Bubba: Min kompis skrev ett brev till hennes gudson och överlämna den. Hon skrev på kuveret "OBS, öppnas på 18-årsdagen", lite roligt och personligt :). Vet inte vad du har tänkt dig men kika in påwww.kristallshopen.nu/. Mycket finfina saker där:) Sephirot: Så himla duktig liten kille du har!! Heja Heja! Vilken fart!! Saga snurrar mest runt när jag lägger henne på magen...hahahaha...det kommer väl när det kommer:) Nu är det dags att sova här hemma. Hoppas alla har en trevlig lördag!
    Trevligt att du är tillbaka igen Pamsa!

Precis vad jag tänkte på; ett brev. Det hade i alla fall jag uppskattat jättemycket om något av våra barn hade fått. Och så roligt för barnet att få läsa när han/hon blir äldre!
  • Sephiroth
    pamsa skrev 2010-04-17 23:35:34 följande:
    Hej på er tjejor! Försöker läsa ikapp här, ooo vad våra små växer!!! Har haft fullt upp, med både roliga saker som har hänt och tråkigheter :/ Förstår ni att våra små är/blir sju månader snart...heeelt otroligt... Min lillskrutt kan fortfarande inte krypa men hon är helt galen i sin gåstol. Där går det undan ;) Nu är hon förkyld igen, det värsta är att hon får kruppen tillbaka varje gång...  Bubba: Min kompis skrev ett brev till hennes gudson och överlämna den. Hon skrev på kuveret "OBS, öppnas på 18-årsdagen", lite roligt och personligt :). Vet inte vad du har tänkt dig men kika in påwww.kristallshopen.nu/. Mycket finfina saker där:) Sephirot: Så himla duktig liten kille du har!! Heja Heja! Vilken fart!! Saga snurrar mest runt när jag lägger henne på magen...hahahaha...det kommer väl när det kommer:) Nu är det dags att sova här hemma. Hoppas alla har en trevlig lördag!
    Roligt att höra från dig igen. =) Har funderat på vart du har tagit vägen.

Idag blir Loke sju månader! Så då passar vi på att gratta Alexander! Hipp hipp hurraaa!
  • pamsa

Grattis till Alexander och Loke!

Inatt har det varit en lugn natt, synd bara att man har blivit smittad. Vad ska ni hitta på för trevligt idag? Här är det soligt men det blåser  mycket :/... hoppas det släpper så man kan gå ut och gå :)
    Förresten har ni börjat planerat vad ni ska göra i sommar?
  • Emma

Grattis på sjumånadersdagen Loke och Alexander!!!

Härligt att du är här igen Pamsa! Tänkte precis på dig faktiskt.

Nu var det ett tag sedan vi hörde från Tridde också.

mattias har blivit dunderförkyld igen så han var sååå ledsen när han vaknade inatt. Stackars lillplutt.

Sephiroth, vad var det för viktminskningskur du kör med?

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3