• Emma

Septemberbarn 2009 DEL 3

Då är vi inne på den tredje tråden och våra små söta barn har redan hunnit bli lite drygt 6 månader! Här fortsätter vi att diskutera vitt och brett, delar med oss av tips och erfarenheter.

Tidigare Septemberbarn trådar:
    Septemberbarn 2009: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m47488443.html 
    Septemberbarn 2009 del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49584450.html

Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49786328.html

Basilikaté -tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m46828313.html

Vi som hänger här är:
    Tridde: Fabian 090901
    Åsa1976: Saga 090908
    Balder77: Arvid 090909
    Bubba80: Emil 090910
    lupin84: Theo 090911
    Strimma: Miliam 090914
    Emma: Mattias 090916
    nadia bk: Tidus 090917
    Myart: Olle 090917
    Radeklev: Alexander 090918
    Sephiroth: Loke 090918
    annet 80: Melker 090918
    pamsa: Saga 090919
    Erkegris: Hamilton 090920

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3
  • Emma

Visst fan. Det är ju jag som ska hämta honom på jobbet. Vilken tur att jag kom på det

• Sephiroth
    Emma skrev 2010-04-23 14:21:18 följande:
    Oh, skit Jag som undrade vad Johan skulle säga när der var två barn här när han kommer hem
    Han skulle nog säga; Jippie, jag slipper en graviditet och en förlossning! ;) eller ja, kanske iaf. ^^

Tandbajs är roligt bubba. Jag älskar det! Du missar det bästa med att vara mamma.... *kräks*
  • Knubbe12
    Sephiroth skrev 2010-04-23 09:57:19 följande:
    blogg.se har jag, och gjorde ny design igår. =) Vad tycker ni?
    Snygg! Jag ska kolla in blogg.se och se om det kan vara något för mig. Har gjort hemsidor förut, men nu känner jag att jag inte har tid att göra egna banners, knappar osv. Vill bara ha något enkelt, så att man kan skriva lite då och då och smacka in några foton när lusten faller på {#lang_emotions_wink}

Åh, vad jag blir less... Kameran jag skickade in på service har tydligen inte kommit fram ännu, hur nu det kan vara möjligt. Misstänker att det här kommer att ta en jäkla tid, om jag nu någonsin får se röken av den igen.

Arvid är lite avundsjuk på "Gummi-Emil" (låter som en ny superhjälte {#lang_emotions_laughing}).

Ja, ibland känner man ju att humöret och tålamodet sviker en... Det är bara att bita ihop och räkna till tio...{#lang_emotions_wink}
  • Bubba80
    Sephiroth skrev 2010-04-23 14:25:06 följande:
    Han skulle nog säga; Jippie, jag slipper en graviditet och en förlossning! ;) eller ja, kanske iaf. ^^ Tandbajs är roligt bubba. Jag älskar det! Du missar det bästa med att vara mamma.... *kräks*
    Mohahahahahahahahahaha {#lang_emotions_djavulsk}
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Filip -05 & Emil -09 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Sephiroth
    Knubbe12 skrev 2010-04-23 14:30:21 följande:
    Snygg! Jag ska kolla in blogg.se och se om det kan vara något för mig. Har gjort hemsidor förut, men nu känner jag att jag inte har tid att göra egna banners, knappar osv. Vill bara ha något enkelt, så att man kan skriva lite då och då och smacka in några foton när lusten faller på Åh, vad jag blir less... Kameran jag skickade in på service har tydligen inte kommit fram ännu, hur nu det kan vara möjligt. Misstänker att det här kommer att ta en jäkla tid, om jag nu någonsin får se röken av den igen. Arvid är lite avundsjuk på "Gummi-Emil" (låter som en ny superhjälte ). Ja, ibland känner man ju att humöret och tålamodet sviker en... Det är bara att bita ihop och räkna till tio...
    Tack tack. ^^

Gummi-Emil lät måttligt fint. *S* Jag kör på Super-Emil.

Nu är Loke trött hela tiden istället. Undrar om det är för tanden eller för att han nästan slutat äta "riktig" mat? :-S
  • Bubba80

Vilken dag skulle du till läkaren??? För det var väl du? Kanske blandar ihop...ber om ursäkt i så fall =) Vad äter han då? Gröt o välling bara el?

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Filip -05 & Emil -09 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Sephiroth
    Bubba80 skrev 2010-04-23 14:37:40 följande:
    Vilken dag skulle du till läkaren??? För det var väl du? Kanske blandar ihop...ber om ursäkt i så fall =) Vad äter han då? Gröt o välling bara el?
    Japp gröt och ersättning. Fick i honom lite kyckling idag men det är inte populärt att äta längre.

Hm, menar du mig så menar du rätt. Ska dit på torsdag tror jag det var. Får se hur fan det går med tanke på Lokeman.
  • Emma

Det var här vi skulle till läkaren Och det var på tisdag.

• Sephiroth
    Emma skrev 2010-04-23 14:41:08 följande:
    Det var här vi skulle till läkaren Och det var på tisdag.
    Här också dock. *s*
  • Knubbe12
    Sephiroth skrev 2010-04-23 14:34:47 följande:
    Tack tack. ^^ Gummi-Emil lät måttligt fint. *S* Jag kör på Super-Emil. Nu är Loke trött hela tiden istället. Undrar om det är för tanden eller för att han nästan slutat äta "riktig" mat? :-S
    Kör ni på Super-Emil. Jag kallar honom bara "Gummit" för enkelhetens skull...{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3