Knubbe12 skrev 2010-04-27 09:01:51 följande:
Ska absolut kolla upp den serien. Plöjde Stephen King i tonåren, men har inte läst något av honom på flera år. "Det" är dock fortfarande en av mina favoritböcker... Här packas det för fullt! Drar till fjällen i dag. Fy tusan vad mycket packning det blir, helt otroligt. Tur att vi har ett släp att lasta på. Måste ha med både barnvagn och en stor pulka (en sådan med skaklar som man kan koppla fast i ett bälte och dra när man åker skidor) till Arvid. Spännande att se vad lilleman tycker om att åka i en sådan... Nä, åter till packningen!
Ååh, då kommer du att ÄLSKA mörka tornet serien! Den är så bra så jag ryser.

Den har paralleller till mängder av hans andra böcker. Bland annat så får man träffa prästen och vampyren (barlow) från salem's lot.
Bubba80 skrev 2010-04-27 08:55:31 följande:
Godmorgon!!! Jaha så var det igång. Renovering uppfart men så det ser ut...lite blandade känslor just nu. Men jag vet att det kommer bli bra =) Just nu ser det ut som en åker här... Ja just det "The teethshit is back". Men den här gången är det verkligen en tand, för jag ser den och ett litet hål. Men det är så svullet så jag känner den inte än...Och så lite feber på det oxå då förstås
Hahahahaahaahahahahaha
HahahahaahaahahahahahaHahahah
aahaahahahahahaHahahahaahaahahahahaha
HahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahahahaha
haHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahahahahahaHahaha
haahaahahahahahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahahahah
ahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaaha
hahahahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaah
ahahahahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahahahahahaHahahahaahaahaha
hahahaHahahahaahaahahahahaha
Så skönt att fler får ta dessa "shitbombs". Skönt att tanden är på väg på riktigt också!