• Emma

Septemberbarn 2009 DEL 3

Då är vi inne på den tredje tråden och våra små söta barn har redan hunnit bli lite drygt 6 månader! Här fortsätter vi att diskutera vitt och brett, delar med oss av tips och erfarenheter.

Tidigare Septemberbarn trådar:
    Septemberbarn 2009: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m47488443.html 
    Septemberbarn 2009 del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49584450.html

Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49786328.html

Basilikaté -tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m46828313.html

Vi som hänger här är:
    Tridde: Fabian 090901
    Åsa1976: Saga 090908
    Balder77: Arvid 090909
    Bubba80: Emil 090910
    lupin84: Theo 090911
    Strimma: Miliam 090914
    Emma: Mattias 090916
    nadia bk: Tidus 090917
    Myart: Olle 090917
    Radeklev: Alexander 090918
    Sephiroth: Loke 090918
    annet 80: Melker 090918
    pamsa: Saga 090919
    Erkegris: Hamilton 090920

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3
  • MammaAlex

Var det inte idag du skulle till läkare förresten???

Är det någon mer än sephitoth och emma som har facebook får ni gärna lägga till mig=) Rebecca Radeklev heter jag... (finns även en som stavar med ck, det är min svägerska)

Alexander 090918 radeklev.blogg.se
  • Bubba80
    MammaAlex skrev 2010-04-29 21:51:29 följande:
    Var det inte idag du skulle till läkare förresten???Är det någon mer än sephitoth och emma som har facebook får ni gärna lägga till mig=) Rebecca Radeklev heter jag... (finns även en som stavar med ck, det är min svägerska)
    Tyvärr så har jag ingen facebook.

Ja vad ska man säga...Här rullar bygget vidare...är heeeeelt slut. Blir sängen snart för mig. Men det ska bli så kul när det är klart

Natti natt!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Filip -05 & Emil -09 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Sephiroth
    Var det inte idag du skulle till läkare förresten??? Är det någon mer än sephitoth och emma som har facebook får ni gärna lägga till mig=) Rebecca Radeklev heter jag... (finns även en som stavar med ck, det är min svägerska)
    Nej det var det inte. FÖR DET VAR I ONSDAGS! På något vis lyckades jag få för mig att det var torsdag. Jag är så jävla klantig. :-S

Tack för den finaste stavningen av mitt namn hittills. *skratt*
  • Saga09
     Är det någon mer än sephitoth och emma som har facebook får ni gärna lägga till mig=) Rebecca Radeklev heter jag... (finns även en som stavar med ck, det är min svägerska)
    Jag har skickat en förfrågan :)

Guuud vad jag har känt mig orkeslös i ett par dagar nu. Orkar typ ingenting och önskar bara jag kunde få ligga och sova hela tiden.... inte alls kul :(

Usch vad jobbigt för er med förkylda älsklingar... min tjej har ju äntligen blivit bra nu och jag hoppas det dröjer lite innan nästa förkylning knackar på dörren..

Några tänder har det iallafall inte kommit här. Jag kan se att de är på väg i överkäken men det verkar dröja bra länge innan de kommer ner.
  • Bubba80

Emil är en rackarunge...han bits...Aj som f-n vad ont det gör {#lang_emotions_undecided}

Här blir det en lugn valborg idag iaf...Möjligtvis ett glas vin el kanske två
    Självklart ska vi se på brasan oxå. Vi har en 200 m bort, så nära å bra

Ska ni göra nåt speciellt idag?

• Sephiroth
    Saga09 skrev 2010-04-30 09:07:13 följande:
    Jag har skickat en förfrågan :) Guuud vad jag har känt mig orkeslös i ett par dagar nu. Orkar typ ingenting och önskar bara jag kunde få ligga och sova hela tiden.... inte alls kul :( Usch vad jobbigt för er med förkylda älsklingar... min tjej har ju äntligen blivit bra nu och jag hoppas det dröjer lite innan nästa förkylning knackar på dörren.. Några tänder har det iallafall inte kommit här. Jag kan se att de är på väg i överkäken men det verkar dröja bra länge innan de kommer ner.
    Stackare. =( Jag vet hur du känner dig!

Ni som vill får gärna lägga till mig också, på facebook dvs. Helen Jarnvidr heter jag.
    Bubba80 skrev 2010-04-30 09:16:48 följande:
    Emil är en rackarunge...han bits...Aj som f-n vad ont det gör Här blir det en lugn valborg idag iaf...Möjligtvis ett glas vin el kanske två Självklart ska vi se på brasan oxå. Vi har en 200 m bort, så nära å bra Ska ni göra nåt speciellt idag?
    Men busfrö! Hade han fått tänder eller hur var det nu? ;)
    Loke bet mig i nagelbanden på tummen igår. Såklart det nagelbandet som jag nyligen skar upp. Får nog skylla mig själv som lät honom ha mig som bitring. *s*
  • MammaAlex

Ja där har vi ju fördelen som har tandlösa ungar ;) Vi blir inte bitna..... fast å andra sidan har vi ju allt tandbajs och gnällande framför oss.

Sorry för stavningen. Jag skriver för snabbt *höhö*

Vi ska till kompisar som ska ha vårbrasa med sina grannar. De skulle ha den hemma hos sig i år så då fick vi hänga på=) Tidigare år har vi haft fest hemma hos oss men av 3 par som brukar komma skulle ett iväg på annat håll och ettpar gjorde slut i somras så då struntade vi  i att ha fest0)

Nu börjar björkarna slå ut i vår lilla park=) och innan kom det världens åskknall... men sen inget mer. Jag sprang i ilfart och drog ut alla sladdar så nu orkar jag inte sätta i dem igen.....

Alexander 090918 radeklev.blogg.se
  • Bubba80
    Jadå tanden är halvvägs uppe...så jag har både tandbajs och bitande unge   Nej stackarn man ser att det klias så han blir tokig...han gnuggar å biter i allt...

Vad härligt att se bjorkarna slå ut *längtar* Tar nog nån vecka till här innan det sker...men snart så...
  • Sephiroth
    Bubba80 skrev 2010-04-30 10:50:46 följande:
    Men buse! =) Hoppas den kommer upp fort. Tandbajset slapp jag idag för första gången på en miljon år minst. Jippie!

Förresten så är nog Sephitoth ett jättefint namn. ;)
  • Emma

Hej på er! Igår så var vi hos mina mor och farföräldrar på dagen. Sen var vi in till Sala och kollade på cruisingen på kvällen- Men vi åkte hem vid 21 för då var M jättetrött och somnade på vägen hem.

Idag kanske jag blir av med våran gamla vagn!!! Jippi!!!!!

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3