• Emma

Septemberbarn 2009 DEL 3

Då är vi inne på den tredje tråden och våra små söta barn har redan hunnit bli lite drygt 6 månader! Här fortsätter vi att diskutera vitt och brett, delar med oss av tips och erfarenheter.

Tidigare Septemberbarn trådar:
    Septemberbarn 2009: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m47488443.html 
    Septemberbarn 2009 del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49584450.html

Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49786328.html

Basilikaté -tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m46828313.html

Vi som hänger här är:
    Tridde: Fabian 090901
    Åsa1976: Saga 090908
    Balder77: Arvid 090909
    Bubba80: Emil 090910
    lupin84: Theo 090911
    Strimma: Miliam 090914
    Emma: Mattias 090916
    nadia bk: Tidus 090917
    Myart: Olle 090917
    Radeklev: Alexander 090918
    Sephiroth: Loke 090918
    annet 80: Melker 090918
    pamsa: Saga 090919
    Erkegris: Hamilton 090920

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3
  • MammaAlex
    Sephiroth skrev 2010-05-02 06:00:12 följande:
    Nej såklart, men när han sitter och inte når något så ställer han sig fram i kryp, men bara med ena benet. ;) Så frustrerande bara!Duktig Alex, super! Snart susar han fram i ultrarapid. Och Pamsa, ett sjukt stort JIPPIE!!! från mig och Loke. Så skönt att höra!
    Förstår precis frustrationen. Tänk så lätt om man bara kunde visat och så kan dem sen=)

Åh nu ska jag nog snart väcka maken och sen sova en sväng till.....
    Alexander 090918 radeklev.blogg.se
  • pamsa

God Morgon flickor!

Idag är man helt slut, bestämde mig för att fira att lilltjejen mår bra och kom hem alldeles för sent {#lang_emotions_laughing}
    Pamela San Martin heter jag så feeel free att adda mig :)
    Radeklev: Det är så skönt när det funkar så bra när man är iväg :), duktig Alexander :)
    Sephirot:m Saga kan göra som din Loke också, hehehehe...förstår att du frusterad
    Idag ska vi gå på kalas och sen är det lghs visning:). Ska bli kul att komma iväg på det här kalaset eftersom det kommer att vara på det öppna förskolan som jag inte har hunnit besöka ännu. Spännande att se hur det ser ut där:)
  • Sephiroth
    pamsa skrev 2010-05-02 09:17:05 följande:
    God Morgon flickor! Idag är man helt slut, bestämde mig för att fira att lilltjejen mår bra och kom hem alldeles för sent .  Pamela San Martin heter jag så feeel free att adda mig :) Radeklev: Det är så skönt när det funkar så bra när man är iväg :), duktig Alexander :) Sephirot:m Saga kan göra som din Loke också, hehehehe...förstår att du frusterad Idag ska vi gå på kalas och sen är det lghs visning:). Ska bli kul att komma iväg på det här kalaset eftersom det kommer att vara på det öppna förskolan som jag inte har hunnit besöka ännu. Spännande att se hur det ser ut där:)
    Ja det är frustrerande. ^^ Men han ålar ju, så han tycker kanske att det räcker så som sagt. ^^ Några fler barn som har börjat sätta sig upp själva?

Pamela san martin fick bara sisådär 200+ i träffar. ;)
  • Fiva

Hejhej!

Får jag komma med här?
    Jag har en Septemberbebis jag också
    Föddes 090920

Våra namn är Mia och Ninja.

• pamsa

hahaha va? är det sant hahaha.. vad heter ni så kan jag leta upp er istället :)

radeklev, jag har addat dig nu.
    Välkommen Fiva :)
  • Saga09
    pamsa skrev 2010-05-02 09:56:25 följande:
    hahaha va? är det sant hahaha.. vad heter ni så kan jag leta upp er istället :) radeklev, jag har addat dig nu. Välkommen Fiva :)
    Åsa Lindquist - väldigt noga med det där qu har jag märkt :)
  • Sephiroth
    Fiva skrev 2010-05-02 09:30:55 följande:
    Hejhej! Får jag komma med här? Jag har en Septemberbebis jag också Föddes 090920 Våra namn är Mia och Ninja.
    Såklart! The more the merrier. ;) Välkommen! Berätta gärna lite om er. =)

Pamsan, jag tar dig från rebeccas sida =)
  • pamsa
    Saga09 skrev 2010-05-02 10:27:18 följande:
    Åsa Lindquist - väldigt noga med det där qu har jag märkt :)
    jag har addat dig nu :)
    Sephiroth skrev 2010-05-02 10:48:30 följande:
    Såklart! The more the merrier. ;) Välkommen! Berätta gärna lite om er. =) Pamsan, jag tar dig från rebeccas sida =)
    gjört :)! Nu ska vi iväg och gunga och sedan är det kalas som gäller. Hoppas alla får en skön söndag
  • Fiva
    pamsa skrev 2010-05-02 09:56:25 följande:
     Välkommen Fiva :)
    Tack så mycket!
    Sephiroth skrev 2010-05-02 10:48:30 följande:
    Såklart! The more the merrier. ;) Välkommen! Berätta gärna lite om er. =)
    Tack!
    24 år gammal är jag då, har två flickor. Junie som blir fem i sommar och lilla Ninja.
    Bor tillsammans med Ninjas pappa.

Ska faktiskt börja jobba imorgon, jag kommer jobba 50%. Inte vidare roligt eftersom jag inte trivs på jobbet men det är av ekonomiska skäl som jag måste tillbaka redan nu. Killen blev av med sitt jobb 2 dagar innan Ninja föddes och sedan dess har han inte hittat något permanent så då är det jag som får börja jobba lite tidigare än planerat.

Vilka är ni då?
  • Sephiroth
    Fiva skrev 2010-05-02 14:18:06 följande:
    Tack! 24 år gammal är jag då, har två flickor. Junie som blir fem i sommar och lilla Ninja. Bor tillsammans med Ninjas pappa. Ska faktiskt börja jobba imorgon, jag kommer jobba 50%. Inte vidare roligt eftersom jag inte trivs på jobbet men det är av ekonomiska skäl som jag måste tillbaka redan nu. Killen blev av med sitt jobb 2 dagar innan Ninja föddes och sedan dess har han inte hittat något permanent så då är det jag som får börja jobba lite tidigare än planerat. Vilka är ni då?
    Oh, Ninja tänkte jag på om jag skulle få en tjej. =)) Karln gillade det dock inte den boven.

En snabbbeskrivning av  oss dådå. Helen heter jag, och sonen som snart är 7,5 månader heter Loke. Vi bor i en annan del av Köping, och jag är mammaledig ett tag till. Karln jobbar på swedish merch, och jag har tyvärr inget jobb att gå tillbaka till sen.

Vad är Ninja haj på då? Hon lär ha fina skills med det namnet. ;) *s*
Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3