Knubbe12 skrev 2010-05-06 10:18:25 följande:
Sephiroth: Funderar ni på att döpa Loke? Här har det bokats tid för dop den 12 juni. Fasar för dopsamtalet med prästen, men jag får väl göra som jag gjort förut; "hmm:a", nicka och haka på Magnus snack... Jag är en riktig hycklare... Ska fixa en dopinbjudan, men vet inte riktigt hur den ska se ut ännu. Blir bara de närmaste; våra föräldrar och syskon, Magnus mor- och farföräldrar och våra närmaste kompisar och kusiner. Emma: Vad trist... Vad säger han när du tar upp det med honom? Här ligger det oxå kläder på badrumsgolvet. Alla i familjen kastar dem i ett hörn och jag bär in dem till tvättkorgen Skägg i handfatet känner jag oxå igen...
Nej absolut inte! Om du tänker på facebook så försökte jag bara skapa debatt efter en tråd här på FL.
Hade Johnny vart kristen hade jag ändå vägrat döpa Loke. Tycker som sagt att GUD är något man väljer själv. Inom religionen är det det största som finns, och inte något man svär in sig i på en pisskvart. ;)
Så nu har jag vart nog arg och otrevlig för idag.

Ursäkta mig flickor. ^^
Det är inte det lättaste att köra diet när man är sjuk iaf, det är ett som är säkert. Jag som tävlar med karln. ;) Allt han går upp ska jag gå ner.
Har du försökt att säga till hur otroligt ledsen det gör dig
Emma? När J inte lyssnar på mitt tjat brukar jag sätta oss ner i lugn och ro och berätta hur dåligt jag mår över att det är stökigt, och att jag inte hinner med att sköta allt själv när Loke har dåliga dagar, vaknar av ljud osv. Jag brukar nästan be honom om att skärpa till sig och hjälpa till för att JAG ska må bättre. Det brukar klaffa bra eftersom våra karlar säkert bara är slarviga och lata ibland, men absolut inte vill göra oss ledsna och få oss att må dåligt.
I övrigt säger jag bara till om jag tycker att han ska göra något. Som igår kväll "nu har inte du diskat på jättelänge, det är din tur helt enkelt". Så diskar han flaskor och sådant för han vet att jag har rätt, och dessutom stog maten på bordet när han klev innanför dörren. ;=)