• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Waimea

Hehe, kul med samma födelsedagar. Hoppas ni haft det bra med era födelsedagsbarn! Vi hade lite släktfika ikväll, lillfia fick ryktsaker och ett ridspö av två kusiner. Lycka! Avrundade med en mil med pannlampa ikväll. Skönt för själen..

• Zezzan

Här är firandet på lördag. Idag fick han ett Jake och piraterna skepp av oss och så valde han McDonalds till middag.

Fortfarande ont i halsen, imorgon var det en vecka sedan jag sist tränade. Vill springa NU

• MissKaos

5km igår +3km promenadd med son på cykel. Till affären, så hem fick jag bära div mjölk , juice mm och hålla i cykeln.

På tisdag sjukgymnast fõr foten. Hoppas dom kan gõra ngt.

Idag, crossfit typ. Rodd, snakeropes, chins, medicinboll etc. Kanske stötar med skivstång. Evt avslutat med spinning.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • straight arrow

Löpare och shopaholics! Var hittar ni bra priser på löparskor?

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Zezzan
    straight arrow skrev 2013-03-08 11:36:35 följande:
    Löpare och shopaholics! Var hittar ni bra priser på löparskor?
    Mina nya som jag får ikväll har jag fått pappa att köpa i England då han var där och jobbade
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • straight arrow
    Zezzan skrev 2013-03-08 13:43:22 följande:
    Mina nya som jag får ikväll har jag fått pappa att köpa i England då han var där och jobbade
    England verkar rätt ställe att kolla på! Fick denna länk från annanstans där jag ställde samma fråga: www.wiggle.co.uk/run/
    Klickade genast hem ett par off-road skor för en högst rimlig summa...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Zezzan
    straight arrow skrev 2013-03-08 14:00:49 följande:
    England verkar rätt ställe att kolla på! Fick denna länk från annanstans där jag ställde samma fråga: www.wiggle.co.uk/run/
    Jag betalar 500 kr för ett par Nike pegasus som kostar 1200kr i Sverige. Så det känns helt ok Vet att flera handlar från just Wiggle. Startfitness tror jag oxå är poppis att handla från. 
    Ja
  • MissKaos

900 på xxl.. vill ha. Och trabucu

Zezzan skrev 2013-03-08 15:08:49 följande:
    Jag betalar 500 kr för ett par Nike pegasus som kostar 1200kr i Sverige. Så det känns helt ok Vet att flera handlar från just Wiggle. Startfitness tror jag oxå är poppis att handla från. 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Jespis

Har suttit i 3h och snackat löpning och prylar med pappan till äldste sonens kompis på ett lekland idag. När jag kom hem surfade jag runt och klickade hem ett Polar pulsband från wiggle. Det ska vara kompatibelt med Garmins, som aldrig har funkat som det ska för mig. Klickade också på lite löparstrumpor och en ny baddräkt. (Ska på spahelg och vill inte komma i bikini eller gammal urtvättad baddräkt...)

Igår morse smet jag ut på en liten löprunda före frukost, medan barnen såg på morgontv. Maken är bortrest hela veckan och det är så himla fint löparväder... Funderar på att göra en repris imorgon, om samvetet tillåter.

• PerG

Jag har handlat från wiggle ett par gånger och det har funkat bra och varit rejält mycket billigare än i Sverige (både löpar- och cykelprylar)!

straight arrow skrev 2013-03-08 14:00:49 följande:

Svar på tråden Löpartråden 13