Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Har haft migrän i tre dagar och känner fortfarande av skallen. Ikväll snörade jag på mig skorna och sprang en sväng. Min Garmin hade laddat ur, så det blev utan koll på tid eller sträcka. Kändes helt ok.
Slalomåkning i helgen + förkylning = noll löpning sen förra måndagen..
På fredag blir det StafettVasan och sedan Vasaloppet på söndag! Efter det blir det 100% fokus på löpning (och gym)!
Go Per, go Per..
Tog mod till mig och anmälde mig till premiärmilen :) Så nu hoppas jag att jag får mersmak och vågar mig på Sthlm hm i september ;)
Tack!
Nu sitter och har precis ätit något brunt som ändå smakade fantastiskt (vad som helst hade nog varit det efter 90km)! En finöl som målgångsöl blev det också!
Klarade min sub10000-placeringsmål med nästan 1000 platser!! (Tiden var 8:30 nånting).
Detta trots att vi avslutade StafettVasan med en riktig brakfylla på fredagen. Otroligt dumt men de andra skulle ju inte köra Vasaloppet och jag glömde visst att jag skulle det efter 2-3 öl... Var bakfull fram till eftermiddagen så med tanke på det ska jag nog vara väldigt nöjd! ;)...
Blev ändå 114km längdskidor den här helgen! ;)
Grymt jobbat Per! Hade en tjejkompis som körde öppet spår. Tycker det är en enorm prestation att åka dom distanserna som ni gjort! :) Bra tid gjorde du ju också trots ölen ;)
Grattis per!
6km inkl några stegringslopp på fm.
30min spinning +45 min gym på em. Trx, stötar, kettelbells etc
Får stämma in i gratulationskören till Per! Bra jobbat!
Min vecka:
Måndag: Fotboll 90min
Tisdag: Innebandy 60min
Onsdag: Vila
Torsdag: Intervaller 10x400
Fredag: Distans 12km
Lördag: Skivstång i hemmet
Söndag: 19km med fartökning i alla uppförsbackar
Första veckan under 40km på ett bra tag (förvisso bara med 200 meter, men ändå).