Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
spelenan = speleman
Nu är alla mina andra pass i gång igen så jag måste peta in löpen lite här och där, men det ska nog gå. Intervall-torsdag är också tillbaka.
Springer lite för husbehov, men det blir inga långpass och inga intervaller just nu. I morse ringde kl 5:10, gjorde 5km innan familjen vaknade. Bra start på dagen - känner mig nästan lite mallig liksom!
Mallig är inte ordet för den dagen jag går upp i ottan för att jogga!! Wow, hatten av för den disciplinen Jespis.
Mallig idag igen. Det är lite tufft att få logistiken att gå ihop och då är räddningen att gå upp i ottan.
Bortresta på familjehelg med jobbet så inte ett löptsteg blev det. Idag morgonjogg på 6 km. Siktar på ett längre löp på lördag.
Lidingöloppet med en förkylning i kroppen är inget jag rekommenderar till någon...
Fy fasen, det låter tungt Anghammarad.
Lidingöloppet med en förkylning i kroppen är inget jag rekommenderar till någon...
Jadå, men jag gick i _alla_ uppförsbackar efter 18 km. 
För egen del lökar jag på med två löp per vecka och ett intervallpass (+ annan träning). I morse blev det 8 km till jobbet.
Jadå, men jag gick i _alla_ uppförsbackar efter 18 km. 
Nu börjar det arta sig. Sprang 12 km i lördags och i bättre fart än på riktigt länge. Hoppas hålla ånga uppe då jag bestämt mig för att sikta på Marathon 2018.