Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Idag blev det 5km på lunchen. Vår "snabbast på 5km"-tävling pågår fortfarande och jag hade halkat ner till 3:e plats men nu gick jag upp på första plats igen med 20:12!! Nytt personbästa (40 sekunders förbättring) och jag känner mig riktigt nöjd!
Nu känns sub20 på 5km inte så avlägset. Det var rejält blåsigt och jag var lite hungrig innan lunchen så det finns lite att slipa på! ;)..
Jag har anmält barnen till deras första springlopp nu
Barnen är 4 och 5
Tack!
Jag ska tillägga att jag hittade några gamla träningsdata och jag sprang 5km på ca 30 minuter årsskiftet 2007/2008 så det går definitivt att träna sig snabbare! ;)
Skryter väl lite då: Jag har gjort 5km på 21min. Tyvärr på ett 10km lopp och då orkade jag inte hplla farten resterande tid, men eftersom man fick en tid fter halva lopper så vet jag ändå tiden.
(Fast ïgår tog det nog 38, men det pratar vi inte om)
Skryter väl lite då: Jag har gjort 5km på 21min. Tyvärr på ett 10km lopp och då orkade jag inte hplla farten resterande tid, men eftersom man fick en tid fter halva lopper så vet jag ändå tiden.
(Fast ïgår tog det nog 38, men det pratar vi inte om)
*rodnar*