Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Nu är mina skor bytta, hoppas att detta känns bättre. Blev ett par asics nimbus, dock inte lika snygga som de andra var! Blir att prova dem inna idag och ute på riktigt imorgon.
Oj.
Tog totalt slut. Min planerade lörunda blev en stund i soffan.. Har dock damsugit, torkat golv, röjt i min garderob.. Och ett crossfit pass igår, fast jag vågar inte lägga på utan kör nu med ganska lätta vikter.
Får springa imorgon om inte andan faller på före middagen.
Jag hatar detta med skor. Eller jag tycker det är kul att köpa nya men blir galen av att inga är perfekta
Är på spa-helg med ett gäng mammor jag lärt känna här på fl. Vaknade alldeles för tidigt och tog en löprunda före frukost. Skönt väder, även om det är mulet. För isigt och snöigt för att kunna löpa längs vattnet, men det blev en stapplande tripp i alla fall - asfalt var ju inte det jag behövde! Nu hotellfrukost!
Hmm... har provsprungit mina nya nu också och jag får skav på insidan hälen!! Hur göra? Kan fötterna härda sig eller är det bara att inse att jag får gå tillbaka med dem? Och hoppas att löplabbet går med på byte för nu har jag ju sprungit med dem utomhus. Då provade jag dem ändå på löpband och gick omkring med dem inomhus på jobbet en bra stund för att verkligen vara säker på att jag ville behålla dem, de kändes verkligen rätt! Och gör fortfarande, i allt annat utom just skavet...
7km trail. Det tog EN TIMME! Men skönt var det. Helt ok väglag sas. Mina lungor tjuter lite, skulle verkligen behöva ta min astmamedicin men vågar inte innan läkare har sagt att det är helt ofarligt. Efter första trimestern kan ajg ta Bricanyl igen. *ser fram emot* Bricanylbrist, 3kg extra att bära på + tusentals med hormoner gör mig seg. Men jag piggnar till av löpningen ingen tvekan
Hur som -foten är SÅ mkt bättre! Skönt.