• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Jespis

6 km före frukost idag - skönt att ha ett träningsprogram som morot och piska!

• MissKaos

INtervallspinning 40min och 35 min i gymmet.
    Imorgon en löprunda!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Waimea

Red i skogen igår - då visade min häst hälta. Det känns som om det sitter någon och pekar ett fetstort fuckyou-finger åt mig..

• Nelia82
    Waimea skrev 2013-05-02 12:14:07 följande:
    Red i skogen igår - då visade min häst hälta. Det känns som om det sitter någon och pekar ett fetstort fuckyou-finger åt mig..
    Vad tråkigt

Jag är förkyld som fan. Suck Ska flyga hem imorgon också, kul... not...
  • Zezzan

Men waimea det var då blanka F..... Ska det aldrig vara nog för dig?

Jag har ont i halsen igen. Dessutom är jag mitt uppe i 4 veckor med 5 tentor. Går under jorden lever på socker och stänger in mig med böckerna. Gbgvarvet vinkar jag hej då till

• MissKaos

5sega km idag. Trött i benen sedan igår. Tror all cykling till jovber biter bra med.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

5sega km idag. Trött i benen sedan igår. Tror all cykling till jovber biter bra med.

• Monstermamman

Så har man varit sjuk i 1,5 vecka, perfekt uppladdning inför halvmaran!!! Idag tvingade jag mig ut på en 5 km runda känns väl sådär.

• Wiem

Trist med alla förkylningar, jag började känna i min hals igår och idag har jag känt mig jättehängig med huvudvärk. Blää! Så typiskt när det är så lite tid kvar att träna inför gbg-varvet. Jag som tränat så lite innan skulle behöva alla tillfällen. Jaja man kan ju alltid gå runt... Gör man det på tre timmar tro?

Svar på tråden Löpartråden 13