Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
6 km före frukost idag - skönt att ha ett träningsprogram som morot och piska!
INtervallspinning 40min och 35 min i gymmet.
Imorgon en löprunda!
Red i skogen igår - då visade min häst hälta. Det känns som om det sitter någon och pekar ett fetstort fuckyou-finger åt mig..
Men waimea det var då blanka F..... Ska det aldrig vara nog för dig?
Jag har ont i halsen igen. Dessutom är jag mitt uppe i 4 veckor med 5 tentor. Går under jorden lever på socker och stänger in mig med böckerna. Gbgvarvet vinkar jag hej då till
5sega km idag. Trött i benen sedan igår. Tror all cykling till jovber biter bra med.
5sega km idag. Trött i benen sedan igår. Tror all cykling till jovber biter bra med.
Så har man varit sjuk i 1,5 vecka, perfekt uppladdning inför halvmaran!!! Idag tvingade jag mig ut på en 5 km runda känns väl sådär.
Trist med alla förkylningar, jag började känna i min hals igår och idag har jag känt mig jättehängig med huvudvärk. Blää! Så typiskt när det är så lite tid kvar att träna inför gbg-varvet. Jag som tränat så lite innan skulle behöva alla tillfällen. Jaja man kan ju alltid gå runt... Gör man det på tre timmar tro?
7km tillsammans med grannen nu ikväll grymt skönt