• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Mecros
    Duckan skrev 2015-08-31 09:30:46 följande:

Mecros, det var snabba ryck efter bara 7 v. Bra jobbat!

Ja och ändå har jag hållt igen för att inte börja för tidigt. Känner att det är lätt att dra iväg för mycket.. Men har man gått o tränat knip i 7 v blir man lite trött på de :)
  • Duckan

Jag känner mig snäppet bättre idag. Imorgon kan det bli come back och på lördag kommer jag att springa en blöt och lååååång mil antar jag. (Anmäld till Tjejmilen av min svägerska) Tjoho!

• Jespis

Är ledig idag och sprang 10 km på fm. Kändes toppen och jag var både snabb och uthållig, typ. Då kom en getingjävel och attack-stack mig på halsen. Aj som f..!

• Wiem
    Jespis skrev 2015-09-02 12:13:59 följande:

Är ledig idag och sprang 10 km på fm. Kändes toppen och jag var både snabb och uthållig, typ. Då kom en getingjävel och attack-stack mig på halsen. Aj som f..!

Ohh aj! Hoppas det gick bra, Jespis!
  • Wiem

Idag och i måndags cyklade jag till jobbet, 13 km per väg. Kändes gott i benen då vi har väldigt mycket backar här :)

• Duckan

Provade 5 km idag för att väcka benen. Kändes okej, men inte helt fri från snuvan så jag ville inte ta ut mig helt.

• Themis

Väntar på flipbelt.

Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Waimea

*lycklig*

Instruerade spinningpass igår. Drog en repa runt sjön intill efter. 4,6 km, 4.40 i snittempo - då låg de sista 3,5 km på 4.30 min/km. Utan att det var särskilt plågsamt. Jiho! Intervallerna jag plågar byns tanter med verkar bita även på mig!!

• Duckan

Waimea viken fart!!

Jag genomförde Tjejmilen trots ihållande snuva. Gick okej trots skral träning.

Svar på tråden Löpartråden 13