Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Mecros, det var snabba ryck efter bara 7 v. Bra jobbat!
vart 12 km i regnet idag skönt och få komma in och bli torr efter det :D
Jag känner mig snäppet bättre idag. Imorgon kan det bli come back och på lördag kommer jag att springa en blöt och lååååång mil antar jag. (Anmäld till Tjejmilen av min svägerska) Tjoho!
Är ledig idag och sprang 10 km på fm. Kändes toppen och jag var både snabb och uthållig, typ. Då kom en getingjävel och attack-stack mig på halsen. Aj som f..!
Är ledig idag och sprang 10 km på fm. Kändes toppen och jag var både snabb och uthållig, typ. Då kom en getingjävel och attack-stack mig på halsen. Aj som f..!
Idag och i måndags cyklade jag till jobbet, 13 km per väg. Kändes gott i benen då vi har väldigt mycket backar här :)
Provade 5 km idag för att väcka benen. Kändes okej, men inte helt fri från snuvan så jag ville inte ta ut mig helt.
Väntar på flipbelt. ![]()
*lycklig*
Instruerade spinningpass igår. Drog en repa runt sjön intill efter. 4,6 km, 4.40 i snittempo - då låg de sista 3,5 km på 4.30 min/km. Utan att det var särskilt plågsamt. Jiho! Intervallerna jag plågar byns tanter med verkar bita även på mig!!
Waimea viken fart!!
Jag genomförde Tjejmilen trots ihållande snuva. Gick okej trots skral träning.