• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

Kvack
    LÅter som en riktigt härlig sommarkväll!

ROsa
    Karuseller?! Kommer det finnas sånt med? Då måste vi ju bara åka dit en sväng, tycker jag. :D Vi sa ha stort barnkalas på onsdagen så jag får se hur mkt vi orkar på torsdagen, annars kanske vid tar det en dag senare. Jag säger till dig i vilket fall.

• 3 barns mamma84
    Rosa:
    Jag menar inget illa men när en viss människa gör är att hoppa på direk när vi talat om detta redan så kan jag inte acceptera detta.
    Jag vill absolut inte vara arg på någon av er inte alls och inte bråka häller inte alls.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lille08
    jeng skrev 2010-07-17 12:58:28 följande:
    Tage vill krypa! Han gör tappra försök, men mest så skjuter han ifrån med båda benen utan att röra armarna så det blir pladdask på mage och näsa istället!! Gulliga unge!! Krypställning är senaste modet här hemma!!
    Vad gulligt!!

Erik har inte kommit så långt än. Han rullar mest hit och dit och så ligger han och "juckar". Han ser för rolig ut!
  • Lana

VT,japp det blir Alexander
    hmm här har vi nog att man ska ha tagit 250dagar,1år och ingen annan barnomsorg.kolla om du kan typ går in på mölndals stads hemsida och se om det står där?

jucea,hihi söte så kul att se deras framsteg!

vt,rosa,när pratar ni om nu?jag hänger gärna på.om allt funkar bra vill säga då

• RosaNapp

VT: japp, brukar vara ett litet tivoli på parkeringen bakom Kampenhof.

Carina: då tar du det någon annanstans tycker jag. Behöver inte ta det här.

Lana: ja, när som det passar

VT: just det. 250 dagar och kan fås mellan 1-3 år, ingen kommunal barnomsorg och ingen fp för annat barn under tiden. så det skulle ju bli tight som sagt, men jag kan snåla

• 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2010-07-17 20:22:11 följande:
    VT: japp, brukar vara ett litet tivoli på parkeringen bakom Kampenhof.

Carina: då tar du det någon annanstans tycker jag. Behöver inte ta det här.

Lana: ja, när som det passar

VT: just det. 250 dagar och kan fås mellan 1-3 år, ingen kommunal barnomsorg och ingen fp för annat barn under tiden. så det skulle ju bli tight som sagt, men jag kan snåla
    Det ska jag göra..
    Men du ska inte bli arg för jag har inte gjort något utan jag var snäll och bad om förlåtelse till alla.
    Men jag ska ta det på en annan inlägg.

Kram
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • KaOl

Vad jag blir ledsen på vissa människor.. Vi var hemma hos några kompisar idag; jag noterade när vi kom att både mamman och de två tjejerna hade massor av utslag ffa i ansiktet och på benen, men eftersom de har varit i Thailand tolkade jag det som elaka myggbett... När vi varit där någon timme så berättar de att de har svinkoppor!!! Det som är så smittsamt.. . Och vi åker ju t Kroatien om mindre än en vecka... Så himla taskigt att inte låta oss avgöra om vi vill utsätta oss för smittan eller inte!!!
    Nu är det alltså bara att hålla tummarna - 1-3 dagars inkubationstid är det visst...

• RosaNapp
    KaOl skrev 2010-07-18 00:41:33 följande:
    Vad jag blir ledsen på vissa människor.. Vi var hemma hos några kompisar idag; jag noterade när vi kom att både mamman och de två tjejerna hade massor av utslag ffa i ansiktet och på benen, men eftersom de har varit i Thailand tolkade jag det som elaka myggbett... När vi varit där någon timme så berättar de att de har svinkoppor!!! Det som är så smittsamt.. . Och vi åker ju t Kroatien om mindre än en vecka... Så himla taskigt att inte låta oss avgöra om vi vill utsätta oss för smittan eller inte!!!
    Nu är det alltså bara att hålla tummarna - 1-3 dagars inkubationstid är det visst...
    Åh, sånt blir jag så less på. Man tycker ju att föräldrar borde tänka på sånt utan att man ska behöva påpeka det. Hade ett sånt par i min närhet. Gällde ju då bara förkylningar och magsjuka, men det räckte för mig. Förstår att du är irriterad. Hoppas ni inte får det.
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11