• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

Idag kommer sambon hem med eller utan körkort men hoppas på körkortet i handen

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

JA HAN KLARADE KÖRKORTET !!!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vilda Tiger

Rimfo
    Duktiga du! Jag gillar att försöka klara sånt för man mår så bra efteråt.

Jag har två små nannys hemma här nu; min systerdotter och hennes vän, båda 14 år. De ska stanna tills på lördag, då Marcus äntligen kommer hem igen, efter en alldeles för lång tid. Lyckeli röjer järnet med tjejerna och jag får lite tid över till Benjamin på ett helt annat sätt. Jag har nu lyckats få honom att sova i vagnen, vilket ha inte gillar överdrivet annars. Men jag jobbar på med min vagn-terapi för jag vill ju kunna gå långa promenader så kilona försvinner under sommaren och hösten.

• Kesso

Hej på er!
    Vad längesdena jag skrev här. men nu tittar jag in här.

Lana: Grattis till Joel! Så roligt! Härligt att de gick så snabbt. Måste få höra mera sedan.

Här antar jag att de är flera trebarnsförälder och att de är sådana som väntar nr. 3 som jag gör. Ja, sedan sådana som fått nr 2 och som väntar nr. 2. Jag är ju inte med ett dugg längre här vad som händer.

Hoppas ni alla mår bra. Härligt att denna tråden är i gång.

• Vilda Tiger
    Kesso skrev 2010-07-15 16:25:13 följande:

Hej på er!
    Vad längesdena jag skrev här. men nu tittar jag in här.

Lana: Grattis till Joel! Så roligt! Härligt att de gick så snabbt. Måste få höra mera sedan.

Här antar jag att de är flera trebarnsförälder och att de är sådana som väntar nr. 3 som jag gör. Ja, sedan sådana som fått nr 2 och som väntar nr. 2. Jag är ju inte med ett dugg längre här vad som händer.

Hoppas ni alla mår bra. Härligt att denna tråden är i gång.

Grattis till graviditeten! När ska du ha din tredje? Jag fick mitt andra barn, en son, 3 juni. En "liten" Benjamin.
  • Kesso

Vt:
     Grattis! Vad roligt att höra. Hur är det med er annars? vi ska ha våran 3:dje i början av jan. Ja, de kan ju lika gärna bli i slutet av dec. Nils kom 11 dagar för tidigt. Hur var det med ditt andra?

• jeng

Nu har vi fått våra fönster bytta. Huset höll på att rasa på kuppen, men men nu är det gjort... Gött, nu ser vi ut när vi tittar genom fönstret....

• Kvack

Carina: grattis till att han klarade körkortet.

Kesso: kul att du hittade tillbaka.
    Grattis till det tredje barnet. Här blir det nog inga fler efter Ida för vi har ju tre st vi med och det räcker för oss.

Jucea: kul att det går framåt med huset.

VT: skönt med lite barnvakt ibland.

• Vilda Tiger
    Kesso skrev 2010-07-15 16:36:29 följande:
    Vt:
     Grattis! Vad roligt att höra. Hur är det med er annars? vi ska ha våran 3:dje i början av jan. Ja, de kan ju lika gärna bli i slutet av dec. Nils kom 11 dagar för tidigt. Hur var det med ditt andra?
    Det ät fina livet nu efter några första kaotiska veckor. Lyckeli var 18 dagar tidig men Benjamin blev jag igångsatt med i v 40+4.
  • RosaNapp

Kesso: grattis! Jag fick mitt fjärde för snart 3 månader sen. A som nu är snart 23 månader var min nummer 3

VT. gott med lite andrum, kan behövas ibland.

Rimfolina: bra gjort! Skönt att du fick sova ordentligt.

Ja, här går det sakta framåt i flytten. Smått kaotiskt med viktiga papper, dom finns banne mig överallt och aldrig där jag letar för stunden...

Ni är väl gott trötta på mig vid det här laget, men jag är så förvirrad och bättre blir det inte. realist? Nej, verkligen inte uppenbarligen...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11