Kesso skrev 2010-07-15 22:51:04 följande:
2 barnsmamma 84:
Grattis att din man klarade körkortet! Aha, så du väntar också en tredje. Kul! Ja, jag är i v. 15 nu. Mår bra men har haft smärtor i ryggen. Ja, jag har inte mått så mycket illa med någon av mina. Men har varit så trött nu. Kom inte i håg det med de två andra. men de är ju inte så konstigt om man är tröttare nu. Ja, sedan är jag så trött på mina åderbråck. De irriterar mig. Fick de med nr. 2. Så de lär väl bli op. när denna kommit ut. Får gå med stödstrumpor nu i värmen.
Tack för alla gratulationer! Ja, de känns så roligt att vänta en bebis till. Hoppas allt kommer gå bra.
Roligt att hitta denna tråden igen.
förlåt men jag e inte så haj på åldersbrock men jag såg på holliwod fruar svenskar och en av dem hade åldersbrock på bennet och hon gick till läkaren och bara tog sönder alla blodkärl och sen skulle hon vänta veckor tills det blev finare..
Är det det du menar ?
Men sen e inte åldersbrock så fullt jag har inga men när jag sätt så e det inte så farligt men äldre kring 70-80 har och det är fullt men det är inte deras fel alls.
Ååh vecka 15 ååh så härligt då är det i 2011 men hoppningsviss 2010 bebisen bestämmer hehe
Jag får i nov så jag slipper gå till dec som e så skönt när man har julstress också..
Fick ju ma i vecka 8+ och jag fick ju mensen 10 mars vi hade sex och enligt det skulle jag ju vara i vecka 19 men vi får se vad dem säger..
MEN det gick fort otroligt fort efter ett ma jag hade i dec ..09
Nu är det planering som gäller..