Kesso
Rosa
Ja, du får fundera igen... några varv till så hoppas jag att du kommit fram till ett beslut. Jag tycker det står rätt jämt mellan att ta det nu och att vänta ett år, sä jag tror att vad du än väljer så kommer det komma massa positivt ur det.
Vårdnadsbidraget, är det så att man ska ha tagit 280 dagar, barnet ska vara ett år och man får inte ha annan barnomsorg? Missade jag ngt nu?
Sthlm
Kanske du kan köpa en sån där inspelningsapparat och be en klasskamrat spela in föreläsningarna? Kanske föreläsaren använder powerpoint och då kan du kanske få hans /hennes föreläsning på så sätt? Är det olika föreläsare varje gång? Går det att filma? I sista hand får du väl be klasskamrater om anteckningar och försöka snappa upp det viktigaste ändå. 
Lana
Att du hann med edan.
Har ni andranamn klara med?
Även här regnar det. Jag räknar minuterna tills Marcus kommer hem igen, det borde vara runt ett. Hans mobil har gått sönder så vi kan inte ha kontakt på det sättet. Han har fått låna sin chefs mobil några ggr om dagen så vi har kunnat höra av oss till varandra lite snabbt.
Det är ett fulltecknat slut på veckan som kommer och början på efterkommande för oss. Barnkalas för Lyckeli på torsdag, eftersom hon fyller två år då, min skrutta.
Kalas för svärmor på fredag. Släktträff (min sida) på lördag. Middag med släkt på Marcus sida på söndag. Landet på måndag. MIddag hos andra släktningar till Marcus på tisdag. Släktkalas för Lyckeli på landet på onsdag. SEN ska jag njuuuta av landet några dagar innan vi åker hem igen.
Jag hoppas det kommit några blåbär, att plocka är terapi för mig.