sthlm: ja, men vi har gjort upp det där sinsemellan istället för via fk. Så jag skulle ju få csn, underhåll, bb och bostadsbidrag. En jädra massa bidrag
, men jag skulle behöva spara undan en del varje månad för att klara sommaren och det blir svårt nu när jag räknat på reskostnaderna. Det jag hade räknat med var inte dom faktiska kostnaderna tidigare, en miss av mig. Hade jag inte ahft resorna att tänka på hade jag nästan blivit rik
!
Usch, har haft huvudvärk hela dagen. Hoppas det kommer mer åskväder snart så det släpper. Brukar få spänningshuvudvärk när vädret är i olag. Lade mig tidigt, strax innan 20 och E vaknade inte för att äta förrän nu, klockan 2. Så han har då sovit från halv 8 till 2. Gillar jag
. Nu tar jag en nattamacka innan jag kryper ner bredvid V igen, som jag upptäckte låg i sängen bredvid mig när jag vaknade av E
VT: ja, jag tycker det. Bebistiden går snabbare för varje barn.
Och stora E är inne i en riktig "varför"-period. Jisses, käften går i ett. Jag trodde hon hade sin sån period när hon var 3 för då var det också "varför?" i ett, men det här är värre.