• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • luzorsus

Drar på 3 dagar minisemeter imorgon till Sundvall,bor på hotell i stan,besöker nya äventyrbadet,går på ikea mm,ska bli väldigt mysigt!
    Idag har jag tömt alla skåp,vrålstädat överallt...imorgon kommer en saneringfirma för att ta bort kryp vi fått in....fläskängrar tydligen...äckliga larver och baggar,ska bli skönt att få sanering,så då passar vi på att åka iväg

• RosaNapp

luzorsus: åh, fy. Gör ni rätt i, åker iväg. Låter gott med lite hotell och äventyrsbad. Men ikea på semester? Jag hade aldrig pallat...

Idag har L kört massor av lådor så nu är det snart klart. Och jag är lite stolt över mig själv, har fixat med en massa grejer själv, köpt sånt som saknats och allt möjligt. Nu ska jag bara ha tag på grejer så jag kan skruva ihop ordentligt också.

Har börjat titta på hur jag ska måla om, men jag kanske ska lugna mig lite Å andra sidan skulle det gå snabbt då det bara är två rum som ska målas isåfall... Hm...

• Kvack

Idag tog vi en tur ut till skogen och plockade lite blåbär, smultron och kantareller. Ida älskar bär och svamp.

• Hallonsocka

Hej hej!

Idag har vi haft en toppendag med en tripp till paradisbadet i övik tillsammans med syrrans familj. Vi åkt en massa olika kanor och My har "simmat" massa med sina uppblåsbara puff-ärmar :-P Hon vill inte att vi ska hålla så jag fick hålla händerna ca 5 cm från henne ist :-P härligt att hon är så glad i vatten!

Nuuu ska vi äta filmiddag, mycket mer behövs inte då det blev burger king till lunch När får vi se en bild på Lanas lille pojk?

• 3 barns mamma84

Imorgon åker vi alla till Legoland Gladååh det kommer vara så himla roligt.
    Tänkte på att hyra en klappvagn till didos så att han kan sitta när han börjar att bli trött.
    Han sitter aldrig i vagn men imon är det en annan sak.
    Blir att ta med massäck oxå som jag ska göra iordning redan idag vi åkter iväg på morgonen redan.

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008bebis2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Kvack

Carina: vad roligt. Mina pojkar vill också till Legoland så vi tänkte åka dit nästa år.

Idag har vi varit iväg till Skojlandet med barnen så dom har fått lekt av sig lite. Dom är ganska trötta nu så snart är det läggdags för alla tre. Sen ska gubben o jag kolla på film om han inte följer med sina kompisar och fiskar igen.

Lana: när får vi se underverket?

• 3 barns mamma84
    Kvack skrev 2010-07-21 19:23:30 följande:
    Carina: vad roligt. Mina pojkar vill också till Legoland så vi tänkte åka dit nästa år.

Idag har vi varit iväg till Skojlandet med barnen så dom har fått lekt av sig lite. Dom är ganska trötta nu så snart är det läggdags för alla tre. Sen ska gubben o jag kolla på film om han inte följer med sina kompisar och fiskar igen.

Lana: när får vi se underverket?
    Det kostar oss 800kr didos går in gratis jora dina killar kommer att älska stället jag lovar och pengarna från plånboken kommer att gilla allt
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008bebis2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Kesso

Jaha, då har man gått 17 veckor i dag. Ja, börjar närma sig hälften. 

• Rimfolina

I kväll har vi lagt Ester i hennes nya säng i Tyras rum. Det tog en evighet innan de somnade men jag hoppas att det ska funka så att vi slipper lägga gästerna i tvättstugan.

Ego, orkar inte mer just nu. Sorry brudar!

• Rimfolina

Ånej, jag hittar inte receptet på bananmuffins... Vem var det som hade det? Heidi? Om någon har det, kan ni inte lägga ut det, snääääälla? Har en bunt bruna bananer och en tjej som, som bekant, snart fyller två år... Snälla söta! Tack på förhand!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11