• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

varför ska man ha så ont i sit ben för
    Igår grät jag av smärtan och på natten var den hämsk

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Hoppas jag är välkommen och tack för dig du vet vem Hjärtadu finns där överallt bara jag som e blind.
    Jag hoppas att ni alla kan förlåta mig för den (idioten) jag varit men jag har inte menat det jag behöver bara er och vill prata med er och jag vill finnas för er och hoppas ni vill finnas för mig.
    Hoppas ni kan och vill förlåta mig jag ville verkligen ingen illa jag skrek bara ut min sorg och längtan av att ah någon att lyssna på mig.
    Hjärta

• RosaNapp

Carina: förstår att det både varit ovh är tufft för dig. Försök kom ihåg att vi bara vill dig väl . För mig är du välkommen tillbaka.

Nä, nu är det bajsblöja, avstyra ett högst olämpligt koj-bygge och sen ut som gäller!

• KaOl

Carina: Du är välkommen tillbaka även för min del - så länge du respekterar oss i tråden, att du tillåter att vi diskuterar med dig precis som vi diskuterar med alla andra. Det är det som är det fina i den här tråden tycker jag; man kan verkligen utgå från att man inte får några påhopp - däremot så måste ju inte alla tycka som man själv gör. Så alltså: var gärna med här - men inga sådana utbrott som du har fått tidigare är du snäll. tycker du inte om det som någon skriver så svara gärna, men inte med en massa fula ord och anklagelser är du snäll.
    Kul med bebis och sambons körkort, förresten!!

• 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2010-07-16 15:07:13 följande:
    Carina: förstår att det både varit ovh är tufft för dig. Försök kom ihåg att vi bara vill dig väl . För mig är du välkommen tillbaka.

Nä, nu är det bajsblöja, avstyra ett högst olämpligt koj-bygge och sen ut som gäller!
    Tack gumman att du finns där.
    Och tillslut förstod att det var jag.

Haha bajsblöja så trevligt koj bygge ååh men läskigt jag e lite sådär höjd rädd hahaha
  • 3 barns mamma84
    KaOl skrev 2010-07-16 15:26:02 följande:

Carina: Du är välkommen tillbaka även för min del - så länge du respekterar oss i tråden, att du tillåter att vi diskuterar med dig precis som vi diskuterar med alla andra. Det är det som är det fina i den här tråden tycker jag; man kan verkligen utgå från att man inte får några påhopp - däremot så måste ju inte alla tycka som man själv gör. Så alltså: var gärna med här - men inga sådana utbrott som du har fått tidigare är du snäll. tycker du inte om det som någon skriver så svara gärna, men inte med en massa fula ord och anklagelser är du snäll.
    Kul med bebis och sambons körkort, förresten!!

Tack och självklart ska jag vara snäll och ja åsikter men inte dumma komentarer osv det ska jag inte eller ahha jag förvarnar att jag har gravhormoner då nej skoja
  • 3 barns mamma84

Tror jag ska åka iväg nu med sambon och åka o handla men tyvärr måste jag komma till svärmor
    kommer in senare tror vi ska åka e inte 100 ska se.

• Hallonsocka

Carina: Du är välkommen tillbaka, men måste instämma med vad KaOl skriver, och det gäller ju oss alla i tråden. Är det något man inte vill kritiseras för så kan man låta bli att skriva om det eftersom människor har rätt till sina åsikter, vilka inte alltid överensstämmer  med våra egna

Annars så har vi varit och badat idag, igår i förrgår, imorgon åker vi igen klockren underbara sommardagar.

Nu ska jag och familjen fortsätta med att se Starwars filmerna sedan blir det annat och allmänt MYS. Nästa vecka börjar A jobba igen, känns SKIT trist. Jag söker jobb men har också tackat ja till en kurs i pedagogik även om jag helst arbetar tills det är dags att skriva d-uppsats i Museologi :-/

• 3 barns mamma84
    Hallonsocka skrev 2010-07-16 18:20:39 följande:
    Carina: Du är välkommen tillbaka, men måste instämma med vad KaOl skriver, och det gäller ju oss alla i tråden. Är det något man inte vill kritiseras för så kan man låta bli att skriva om det eftersom människor har rätt till sina åsikter, vilka inte alltid överensstämmer  med våra egna

Annars så har vi varit och badat idag, igår i förrgår, imorgon åker vi igen klockren underbara sommardagar.

Nu ska jag och familjen fortsätta med att se Starwars filmerna sedan blir det annat och allmänt MYS. Nästa vecka börjar A jobba igen, känns SKIT trist. Jag söker jobb men har också tackat ja till en kurs i pedagogik även om jag helst arbetar tills det är dags att skriva d-uppsats i Museologi :-/
    Självklart hehe jag e så glad att ni vill ha tillbaks lilla mig

Film kväll blir det här med hehe och sambon har varit snäll och köp gubbar och chocklad bollar och maj som han kokar och socker ärtor hehe och sen grillar han oxå gott och snacka om att bebisen i magen lever i lyx

Ha en trevlig dag och helg vännen
  • Vilda Tiger

Carina
    Jag är faktiskt jättesur på dig än. Förbannad stundtals. Tycker du många ggr har behandlat mig orättvist, men jag ska inte dra upp det här och nu, vi kan glömma det.  Visst kan du få en andra chans. Bara håll dig på mattan.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11