• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84
    Vilda Tiger skrev 2010-07-16 18:39:30 följande:
    Carina
    Jag är faktiskt jättesur på dig än. Förbannad stundtals. Tycker du många ggr har behandlat mig orättvist, men jag ska inte dra upp det här och nu, vi kan glömma det.  Visst kan du få en andra chans. Bara håll dig på mattan.J
    Jo jag vet det att du är det men det har inte varit illa det jag sagt utan det jag sa om vikten är så jag sa man kan inte se detta som ja dom du sa men vi glömmer detta och börjar på nytt.
    Men sen har du inte häller varit en prinsessa till mig och jag har oxå tagit åt mig.
    Men nu gräver vi ner detta och börjar på nytt

Hej jag heter Carina och jag vill vara din vän
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Tror magen växer på och bm misstänker stor igen

vecka 18 17+1
    eller vecka 19 18+2

Detta e tagen vecka 17 16+0

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vilda Tiger
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-16 20:09:57 följande:
    Jo jag vet det att du är det men det har inte varit illa det jag sagt utan det jag sa om vikten är så jag sa man kan inte se detta som ja dom du sa men vi glömmer detta och börjar på nytt.
    Men sen har du inte häller varit en prinsessa till mig och jag har oxå tagit åt mig.
    Men nu gräver vi ner detta och börjar på nytt

Hej jag heter Carina och jag vill vara din vän
    Nja. Ta inte illa upp men för mig räcker det att vi är artiga mot varandra.
  • lille08

Testar bara att skriva ett inlägg från min iPhone.

• lille08

Ah det funkade ju bra! Då kanske jag kan försöka skriva och läsa här lite oftare.

• sthlmstjejen

Rosa: Förstår ditt dilemma, det finns ju både för och nackdelar. Det kan vara svårt att plugga när du är hemma med lille E samtidigt så kanske det är andra problem som dykt upp om ett år? Sen kan jag känna att det kan vara bra för dig att plugga och skapa din alldeles egna framtid.

Här känns det inte lika bra med pluggandet, såg att jättemånga föreläsningar slutar kl 18 och det är över en timmes resväg. Inte lätt som ensamstående. Får strunta i dessa föreläsningar är väl det enda alternativet.

• Lana

heidi,jag fick först lustgas och sedan hann jag få eda runt 30min innan han var ute

rosa,hmm det är svårt,jätte svårt att bestämma sig.jag vet inte vad jag ska rekomendera,men det låter mer att det luter åt nästa år? du ska ju orka och ha tid med mer än plugga.

carina,för mej är du också välkommen tillbaka,dock instämmer jag med de andra

• RosaNapp

sthlm: v ad jobbigt med så sena föreläsningar. Nej, dom blir ju inte lätta att gå på när du är ensamstående. Jo, jag VILL ju egentligen plugga, men jag vill klara av det bra när jag gör det också.
    Funderar också på om jag skulle kunna ta vårdnadsbidrag för A ett år till och sparar fl-dagar på E på så sätt. så har jag dom också att ta av på somrarna när jag ska studera. För somrarna kommer jag vilja ha fria att vara med barnen.
    F¨r fundera lite till:

Lana: ja, helst ska jag ju orka med barnen också . Mer än så tror jag ändå inte det blir som ensamstående 4-barns mor och heltidsstudier på distans.

Här regnar det och jag ska nu försöka få tag på finkläder till dopet till alla barnen. Hoppas jag hittar till alla. Jag själv får väl skrapa ihop något ur garderoben, jag har ändå ingen lust att köpa nytt nu.
    Det går i omgångar det här med viktminskningen. Nu har jag igen minskat något kg. Tack för det. Men jag har svårt att få tid på motionscykeln nu iom att den står i den andra lägenheten och jag hinner knappt göra något annat än fixa med saker när vi är där.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11