• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

luzorsus: du har pm

tessiej: välkommen

nu ska jag försöka sova, är helt gröt i huvudet...

• Lana

rimfo,ska in på fb ock läsa.

kesso,shit är du redan i v.18 wow va fort tiden går när man inte är gravid själv.kul med UL!

rosa,ska läsa ditt med.

tessiej, inte illa med v.27 KUL!

• Lana

Idag får vi finbesök av familje trollefur och en annan familj ska bli så mysigt att träffa dem igen.

Jo ska vi försöka boka en helg då vi ses i jönköping? Lille när passar dig bäst?

• Kesso

Lana:
    vad trevligt med en träff i Jönköping. Du vet ju att jag gärna vill vara me om jag kan och får. Ja, du de går fort med graviditeten. Längtar redan efter det plutten. Älskar barn.

Lille: Vad gullig du var på möhippan. Såg dig på fb. Vad roligt att du hade en trevlig dag.

Rosa napp:
    Lesen och besviken är ju inget roligt. Hoppas det inte var något allvarligt. Kan inte läsa vad det var på fb. Men jag är me dpå fb.

Är de många här med på fb.? De kanke jag frågat innan? Jag har ett par stycken med som vänner och de är trevligt.

2 bansmamma 84:
    nej! Ska int ekolla könet. Gör nog brröstmjölktestet så småningom. Ja, när jag själv fått känna o gissat. Jo, jag mår bara bra än så länge. har gjort et med mina två andra också. Hur går det själv?

• Kesso

Rimfolina: Missar nog ditt dilemma också för jag kan inte läsa om det på fb.

• Lana

kesso,ja barn är fantstiska.dock just nu är ja grätt nöjd,men han är bara 3v än.Jag känner att jag definitivt inte är färdig med att få barn.
    Klart du får vara med på en träff i jönköping jag var ju så off när ni var här sist så jag vill jätte gärna träffa dig.

• sthlmstjejen

Har varit off här på fl, men desto mer aktiv på fb Här rullar livet på och det är barnens sista vecka hemma nu sen börja äldsta fritids och de andra fortsätter på dagis. Så lite förändringar blir det. Jag ska även börja plugga heltid till hösten, är inte helt säker på mitt besult men söker lite jobb under tiden så får vi se vad som händer!

Lana: Hehe tur att du är nöjd med barn när han är så liten än Ser dock en del trådar ibland där det planeras barn direkt efter födseln, låter lite hetsigt tycker jag.

Själv känner jag mig så nöjd med att ha lite större barn nu, iaf ingen bebis. Men jag vet att jag kommer vilja ha fler barn sen, men då inte alls så tätt för konkurrensen mellan mina barn är inte så kul att ha att göra med.

• Lana

sthlm,ja alltså jag tror itne jag hade orkat vara gravid med två små och definitivt inte orkat att ha tre så tätt.Beundrar Rosa som är sjukt duktig, och du med du har ju också dina tätt.

• jeng

Hej.
    Hoppar bara in snabbt och kollar vad som har hänt. Fullt upp här nu med att fixa inför kalaset imorrn! Trodde inte så många skulle komma, över hälften har inte ens svarat så de räknar jag med att de inte kommer. Men när jag räknade ihop dom som svarat ja så blev det 25 vuxna och 10 barn minst!! Jisses. Ja jag skulle ju baka, men det orkar jag inte, så jag har köpt massa såna halvbakta bröd som man bara kör en snabbis i ugnen, och så pålägg och grönsaker. Sen blir det marängsviss för då kunde vi handla idag istället för att åka imorgon fm och köpa tårta som vi hade tänkt först.

Igår var vi i stan och åt indiskt. Nu går jag och dagdrömmer om maten där. Älskar indisk mat, och det var en pina när vi var i indien och sen skulle åka hem då semestern var slut. Det bästa är att dom har take away så nu lär ju ph få köra vägen genom stan typ 3 kvällar i veckan framöver

Har just fått tage att sova... Han har gallskrikit totalt otröstligt i 1.5 timma, och var missnöjd även innan dess... Men han fick ipren och så fick jag sitta och vagga och vagga i famnen och till sliut så somnade han till så jag kunde lägga ner honom i liggdelen. Jag får absolut panik alltså. Han är så glad och tyst i vanliga fall, grinar han så är det för att man glömt ge honom mat! Så man får ju en känsla av att nåt är katastrofalt fel när det är så mkt grin!!   Det lär väl vara tänder, för han var ju grinig för några veckor sen också, men dom kom aldrig igenom...

Nehepp, om man skulle börja städa eller nåt inför kalaset, för jag har inte börjat med nånting än...... 

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11