Hej.
Hoppar bara in snabbt och kollar vad som har hänt. Fullt upp här nu med att fixa inför kalaset imorrn! Trodde inte så många skulle komma, över hälften har inte ens svarat så de räknar jag med att de inte kommer. Men när jag räknade ihop dom som svarat ja så blev det 25 vuxna och 10 barn minst!! Jisses. Ja jag skulle ju baka, men det orkar jag inte, så jag har köpt massa såna halvbakta bröd som man bara kör en snabbis i ugnen, och så pålägg och grönsaker. Sen blir det marängsviss för då kunde vi handla idag istället för att åka imorgon fm och köpa tårta som vi hade tänkt först.
Igår var vi i stan och åt indiskt. Nu går jag och dagdrömmer om maten där. Älskar indisk mat, och det var en pina när vi var i indien och sen skulle åka hem då semestern var slut. Det bästa är att dom har take away så nu lär ju ph få köra vägen genom stan typ 3 kvällar i veckan framöver
Har just fått tage att sova... Han har gallskrikit totalt otröstligt i 1.5 timma, och var missnöjd även innan dess... Men han fick ipren och så fick jag sitta och vagga och vagga i famnen och till sliut så somnade han till så jag kunde lägga ner honom i liggdelen. Jag får absolut panik alltså. Han är så glad och tyst i vanliga fall, grinar han så är det för att man glömt ge honom mat! Så man får ju en känsla av att nåt är katastrofalt fel när det är så mkt grin!!
Det lär väl vara tänder, för han var ju grinig för några veckor sen också, men dom kom aldrig igenom...
Nehepp, om man skulle börja städa eller nåt inför kalaset, för jag har inte börjat med nånting än......